اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان مرکزی:

کمک به افزایش مشروعیت مهم‌ترین رسالت رسانه‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: کمک به افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام مهم‌ترین رسالت رسانه‌هاست.

کمک به افزایش مشروعیت مهم‌ترین رسالت رسانه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مصطفی مشایخی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی بسیج و رسانه افزود: ماندگاری هر نظامی به مشروعیت، مقبولیت و کارآمدی آن نظام بستگی دارد که کمک به افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام مهم‌ترین رسالت رسانه‌هاست.

وی تصریح کرد: مشروعیت جمهوری اسلامی ایران از ولایت فقیه و دین سرچشمه گرفته و می‌توان گفت این مشروعیت مبتنی بر دین است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه مقبولیت نظام نیز به میزان مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی بستگی دارد بیان کرد: سومین رکن مهم در ماندگاری هر نظام کارآمدی هر چه بیشتر مسئولان است که رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرین باشند.

مشایخی با اشاره به اهمیت رسانه در جنگ نرم دشمنان خاطر نشان کرد: تفاوت‌های بسیاری بین جنگ نرم و سخت دشمنان وجود دارد، در جنگ نرم قلمرو فضای مجازی است، این در حالیست که در جنگ سخت قلمرو دشمنان زمین و فضا و هواست.

وی ادامه داد: هدف از جنگ نرم تسخیر اذهان و جنگ سخت تصرف سرزمین است که در جنگ نرم رسانه‌ها مورد توجه قرار دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید از تهمت، غیبت و انحراف اخلاقی دوری کنند گفت: توسعه، پیشرفت و عدالت‌محوری از وظایف مهم و خطیر مطبوعات است.

مشایخی حفظ و بازتولید ارزش‌ها، رعایت صداقت و انصاف، دوری از نقدهای غیر منصفانه را از دیگر نکاتی دانست که رسانه‌ها باید به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول