اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه دوم فاطمیه صورت می‌گیرد

گشایش نمایشگاه عفاف و حجاب در شهرهای استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب به مناسبت ایام فاطمیه در شهرهای سراسر استان خبر داد.

گشایش نمایشگاه عفاف و حجاب در شهرهای استان مرکزی

مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها به مناسبت دهه دوم فاطمیه با هدف الگوگیری زنان از این بانوی بزرگوار برپا می‌شود، زیرا الگوگیری از حضرت فاطمه (س) تضمینی بر حفظ شأن زنان است.

وی با تاکید بر صفات برجسته انسانی آن حضرت که ایشان را به الگویی کامل برای تمام جهانیان به ویژه زنان جوامع اسلامی تبدیل کرده است تصریح کرد: مسئولان باید برای معرفی هر چه بیشتر ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار به زنان نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تأکید بر لزوم توجه به ایام فاطمیه خاطر ‌نشان کرد: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای شناساندن بیشتر زندگانی و شخصیت دخت رسول اکرم (ص) به جامعه است که باید از این فرصت بهره لازم را برد.

مشایخی با اشاره به برنامه‌های این اداره در دهه دوم فاطمیه گفت: برگزاری سوگواره ادبی در شهرستان زرندیه، همایش ادبی عطر یاس در ساوه، توزیع بسته‌های فرهنگی شامل احادیث حضرت زهرا (س)، لوح فشرده مداحی، برگزاری مسابقه فرهنگی، همکاری کانون‌های مساجد در حرکت کاروان غم، ختم حدیث شریف کساء، تفسیر خطبه فدکیه، برپایی نمایشگاه کتاب، افتتاح نمایشگاه یاس کبود در شازند، برگزاری نمایشگاه تجسمی و ... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام فاطمیه است.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول