اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

رعایت اخلاق حرفه‌ای از رسالت مهم رسانه‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: اخلاق حرفه‌ای و رقابتی کردن فضا از رسالت‌های مهم رسانه‌ها در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم است.

رعایت اخلاق حرفه‌ای از رسالت مهم رسانه‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مصطفی مشایخی ظهر امروز در جمع مدیر مسئولان هفته‌ نامه‌های استان که با محوریت انتخابات مجلس برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات از مهم‌ترین و سرنوشت‌ساز‌ترین عرصه‌های اجتماعی است که هر چه حضور مردم در این صحنه بیشتر باشد، مقبولیت نظام بیشتر خواهد بود.
وی تصریح کرد: در عرصه انتخابات پیروز صحنه مردم هستند،  چرا که با حضور خود در پای صندوق‌های اخذ رای سرنوشت کشور را به دست گرفته و اجازه نمی‌دهند دیگران برای آنها تصمیم‌گیری کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتخابات گفت: مطبوعات می‌توانند با اطلاع‌رسانی و بصیرت‌بخشی حساسیت حضور مردم در انتخابات را به آنها گوشزد کرده و در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند.
مشایخی دوری از حاشیه‌سازی و رعایت اصل بی‌طرفی را در کار رسانه‌ها ضروری دانست و ادامه داد: این مطبوعات هستند که با انتقال واقعیت‌ها به مردم آنها را آگاه ساخته و می‌توانند برگزاری انتخاباتی سالم را در انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم بزنند.
وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید از ابزارهای خود در راستای کمک به حضور حداکثری مردم در این دوره انتخابات نهایت بهره را ببرند، اظهار کرد: انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به خیزش و بیداری اسلامی و نیز سرنگونی برخی دیکتاتورها در منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است که می‌طلبد رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی به موقع زمینه را برای حضور نمایندگان شایسته در مجلس فراهم کنند.
به گفته وی در حال حاضر 69 نشریه محلی و تخصصی در عرصه‌های مختلف در این استان مشغول به فعالیت هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول