اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

175 مقاله به دبیرخانه همایش رضوی ارسال شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از ارسال بیش از 175 مقاله از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه همایش رضوی خبر داد.

175 مقاله به دبیرخانه همایش رضوی ارسال شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی مصطفی مشایخی گفت: بیستم شهریورماه جاری آخرین مهلت برای ارسال مقاله به این جشنواره تعیین شده است.
وی افزود: این جشنواره از سلسله برنامه‌های جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) است که در 31 استان و 30 کشور مختلف برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: این جشنواره نیمه اول مهر ماه سال جاری در اراک با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی، هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف حضرت امام رضا(ع)‌‌برگزار می‌شود.
مشایخی اظهار داشت: بررسی تاثیر اخلاق بر تربیت انسان‌ها و نقش مردم دوستی و خدمت به مردم در رشد معنوی از دیدگاه امام رضا(ع) از دیگر اهداف این جشنواره است.
وی مسائل اخلاقی در سیره، سخنان، اخلاق فردی و اجتماعی، احسان به خویشان، همسایگان و همکاران، اخلاق در خانواده، اخلاق سیاسی و اخلاق کارگزاران و کارمندان از دیدگاه امام رضا(ع) را از محورهای این همایش ذکر کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی همچنین از اهدای 76 هزار جلد کتاب دینی و مذهبی از طرف اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به مراکز دینی و قرآنی این استان خبر داد. 
مصطفی مشایخی گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی، دینی در سطح جامعه و میان اقشار گوناگون مردم دارای اهمیت بسیار زیادی است که باید مورد توجه ویژه باشد.
وی افزود: ترویج فرهنگ دینی زیربنای توسعه اعتقادات دینی در جامعه را تشکیل می‌دهد و باید تلاش‌های گسترده‌ای در راستای نیل به اهداف فرهنگی و دینی انجام داد.
مشایخی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری ازگفتار ائمه معصومین و کتاب دینی و مذهبی، منبع خوبی برای برنامه‌های دینی و مذهبی است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول