اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی:

آیین «رهروان کلام وحی» در استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری نخستین آیین «رهروان کلام وحی» با موضوع تقدیر از برترین‌های قرآنی مؤسسات قرآنی در استان مرکزی خبر داد.

آیین «رهروان کلام وحی» در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، مصطفی مشایخی گفت: این همایش با محوریت تقدیر از برترین‌های قرآنی مؤسسات قرآن و عترت استان در مجتمع آفتاب در شهرستان اراک برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پاسداشت مقام قرآنی مرحوم کربلایی کاظم کریمی ساروقی و مرحوم نهرمیانی بخشی از برنامه‌های این آیین است، تصریح کرد: تقدیر از مدیران مؤسسات قرآنی استان و تقدیر از سه نفر از حافظان قرآنی استان که مقام بین المللی کسب کرده‌اند، از دیگر بخش‌های این همایش است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی هدف از برگزاری این همایش را تکریم اصحاب قرآنی و حمایت از فعالین قرآنی عنوان کرد.

مشایخی در بخش دیگری از سخنان خود از واگذاری بخشی از خدمات فرهنگی و هنری به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و گفت: در اجرای بخشنامه‌های هیئت دولت و براساس مذاکرات با معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری بخشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری این اداره کل به بخش خصوصی از طریق دفاتر پیشخوان دولت واگذار می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های اعلام شده شامل سیر مراحل قانونی صدور مجوز کانون‌های تبلیغاتی و موسسات فرهنگی و هنری است که هدف از این واگذاری‌ها و برون‌سپاری خدمات، ارائه خدمات هرچه سریع‌تر و با سهولت بیشتر به مردم و کاهش تصدی گری دولت است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول