اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

خرم‌دره ظرفیت‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت: شهرستان خرم‌دره داشته‌ها و ظرفیت‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری دارد.

خرم‌دره ظرفیت‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان حوزه بهداشت و شهرداری این شهر با اشاره به اهمیت مدیریت پسماند و خطرهای پخش شدن عوامل بیماریزا، برلزوم غیرعفونی سازی زباله‌های عفونی در مهلت حداکثر یک ماهه توسط شبکه بهداشت و نظام پزشکی شهرستان خرم‌دره تاکید کرد.

وی مکان‌یابی محل جدید برای جایگاه زباله توسط شهرداری و تائید محیط زیست را ضروری دانست و گفت: مردم باید در زمینه پرداخت به موقع هزینه‌های زباله‌های تولیدی خود با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: به این وسیله شهرداری نیز درآمد کافی برای مدیریت زباله و خدمات‌دهی مناسب به شهروندان را خواهد داشت.

وی اظهار امیدواری کرد که با انجام اقدامات مطلوب و مشارکت خوب مردم با مسئولان، شهر خرمدره به یکی از شهرهای بهداشتی استان از نظر فضای سبز و بهداشت تبدیل شود.

نوری‌پور در ادامه با اشاره به برگزاری همایش «روزی برای خرم‌دره» گفت: اهداف این همایش شامل شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان، بررسی موانع سرمایه‌گذاری و مشکلات واحدهای تولیدی و اطلاع‌رسانی سیاست‌های حمایتی دولت بود.

وی افزود: برگزاری این همایش فرصت بسیار مناسبی بود تا سرمایه‌گذاران و صاحبان سرمایه با حضور در این همایش از ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان، شهرک صنعتی و سایر مکان‌های سرمایه‌گذاری بیشتر آشنا شوند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه این شهرستان دارای جمعیت 65 هزار نفری است، تصریح کرد: بیش از 53 هزار نفر از جمعیت شهرستان خرم‌دره در شهر خرم‌دره واقع هستند و بقیه در روستاهای شهرستان اسکان دارند.

وی به ظرفیت‌های موجود در شهرستان خرم‌دره اشاره و ابراز داشت: موقعیت جغرافیایی مناسب، فضای طبیعی خرم‌دره، وجود راه‌های مواصلاتی و نزدیک بودن به مرکز کشور و استان از ویژگی‌های بارز این شهرستان است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول