اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

کاهش زندانیان نیازمند همکاری مسئولان و مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با اشاره به حرکت موثر خیرین استان در راستای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد گفت: کاهش زندانیان نیازمند همکاری مسئولان و مردم است.

کاهش زندانیان نیازمند همکاری مسئولان و مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علیرضا شهبازی ظهر امروز در مراسم آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج اظهار کرد: در طول تاریخ زندگی بشر زندان در همه جا بوده و زندانی نیز وجود داشته است اما آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد کاهش تعداد زندانیان است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی مردمانی متدین، با گذشت و ایثارگر هستند، افزود: این حرکت نیز موجب کاهش زندانیان می‌شود و نقطه امیدی برای خانواده زندانیان خواهد بود.

وی اطلاع‌رسانی و آگاهی  دادن به مردم را نیز از عوامل موثر در کاهش زندانیان دانست و گفت: مسئولان، اصحاب رسانه و تمامی اقشار تاثیرگذار باید در این راستا به نحو مطلوب عمل کنند.

استاندار کردستان بیان کرد: ورود یک فرد به زندان موجب بروز مشکلات فراوان به داخل خانواده‌ها و سپس جامعه می‌شود بنابراین باید همه تلاش و دغدغه مسئولان ما کاهش این مهم باشد و این نیز تنها با همکاری خود مردم به‌ویژه زندانیان محقق می‌شود.

شهبازی یادآور شد: امیدواریم با گرفتن کمک از دولت بتوانیم به رفع مشکلات زندانیان جرایم غیر عمد کمک بیشتری کنیم.

وی اضافه کرد: در راستای ترویج اشاعه فرهنگ سلامت، خوب زیستن و محبت باید همه افراد جامعه تلاش کنند.

در این مراسم که با حضور مسئولان استان، خانواده زندانیان جرایم غیرعمد و تعدادی از روحانیون برگزار شد، 50 زندانی جرایم غیرعمد آزاد و کارت هدیه 200 هزار تومانی به 100 نفر از خانواده زندانیان نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول