اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

تحقق منویات رهبری نیازمند همکاری مردم و مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: تحقق منویات رهبری نیازمند همکاری مردم، مسئولان و تولیدکنندگان است.

تحقق منویات رهبری نیازمند همکاری مردم و مسئولان است

حجت‌الاسلام سید سجاد موسویون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: باید عمل به این شعار در دستور کار مسئولان اجرایی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه عمل موفق در هر موضوع نیازمند همکاری همه‌جانبه مردم و مسئولان است افزود: عمل به شعار سال نیز با همکاری و همیاری ارگان‌های مختلف و ملت حاصل می‌شود.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به برخی از وظایف تولیدکنندگان در زمینه تحقق شعار"تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" افزود: تولید کالاهای با کیفیت از جمله وظایف مهم تولیدکنندگان در زمینه عملی کردن این موضوع است.

وی با تاکید بر ساخت کالاهای مورد نیاز مردم افزود: کالاهای تولیدی باید در حد و شأن مصرف‌کننده ساخته شده و به گونه‌ای نباشد که سرمایه مصرف‌کننده به هدر رود.

 موسویون با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی درست و اصولی به مردم ذخیره آخرت است اضافه کرد: تولیدکنندگان می‌توانند از فرصت به دست‌ آمده استفاده کنند و با تولید کالای با کیفیت توشه‌ای برای آخرت خود ذخیره سازند.

وی همچنین با اشاره به نقش متقابل مسئولان در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی افزود: عمل به شعار سال فقط وظیفه تولیدکننده نبوده و مسئولان نیز باید حمایت‌های لازم را از تولیدکنندگان انجام دهند.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه با اشاره به نقش مردم در حمایت از تولیدکنندگان داخلی اضافه کرد: مردم می‌توانند با استفاده از کالاهای تولید داخل در زمینه حمایت از تولیدکنندگان داخلی اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول