اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان طارم خواستار شد

همکاری دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مردم در روز طبیعت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان طارم خواستار همکاری دستگاه‌ها و ادارات برای رفع مشکلات مردم در روز طبیعت شد.

همکاری دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مردم در روز طبیعت

غلامحسین رجبی فرماندار شهرستان طارم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طارم ضمن تبریک سال نو با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اساس کار نظام اسلامی را در این سال تکیه بر تولید ملی دانست.

وی حمایت از تولید ملی را مستلزم برنامه‌ای هدفمند دانست و افزود: این نامگذاری در بلند مدت می‌تواند سبب رشد و شکوفایی بیشتر صنعت و اقتصاد کشور شده و کیفیت محصولات داخلی را به مراتب از کیفیت کنونی بهبود بخشد.

فرماندار شهرستان طارم با اشاره به سال جهاد اقتصادی و رشد چشمگیر دستگاه‌های شهرستان در این سال ابراز امیدواری کرد که شعار و اهداف امسال نظام نیز همچون سال 90 با شکوه بیشتر به تحقق برسد.

وی با اشاره به ایام تعطیلات نوروزی گفت: شهرستان طارم با طبیعت بکر و زیبایی که دارد نظر مسافران بسیاری را برای سفر جلب کرده است، لذا با توجه به این موضوع پیش‌بینی می‌شود در روز طبیعت نیز رقم مسافرت به شهرستان همچنان سیر صعودی داشته باشد.

رجبی با اشاره به روز طبیعت بر آمادگی شرایط شهرستان برای حضور مردم در طبیعت تاکید و اظهار کرد: همه نیازهای مسافران نوروزی در شهرستان پیش‌بینی شده و برای این روز خاص نیز برنامه‌ریزی شده است، تا مسافران نوروزی در آخرین روزهای تعطیلات با رضایت خاطر مسافرت خود را به پایان برسانند.

وی بر تامین آرامش و امنیت مسافرین در طبیعت زیبای طارم تاکید کرد و گفت: راه و موضوع ترافیک یکی از موارد مهم در روز طبیعت است که باید با همکاری دستگاه‌های مرتبط مشکلات احتمالی به سرعت برطرف شود.

فرماندار شهرستان طارم بر حفاظت از محیط زیست در ایام انتهایی تعطیلات نوروز تاکید کرد و از توزیع کیسه‌های مخصوص جمع‌آوری زباله در مکان‌های توریستی شهرستان خبر داد و افزود: چندین نقطه توریستی شهرستان برای توزیع این کیسه‌ها انتخاب شده است که در روز طبیعت توزیع و زباله‌های مردم جمع‌آوری می‌شود.

رجبی همچنین موضوع آتش‌سوزی مراتع در این ایام را مهم ارزیابی کرد و گفت: مراتع شهرستان طارم قابلیت اشتعال بسیار بالایی دارند، لذا ستاد بحران شهرستان باید آمادگی کامل برای مقابله با آتش‌سوزی‌های احتمالی مراتع داشته باشد، تا محیط زیست و منابع طبیعی با کمترین خسارتی این روز را سپری کند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول