اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

تأمین امنیت مستلزم همکاری مردم با ناجا است

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: باید با مشارکت و همکاری مردم با نیروهای انتظامی تلاش کرد تا به نقطه ایده‌آل امنیت دست یابیم.

تأمین امنیت مستلزم همکاری مردم با ناجا است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه اخلاق اسلامی در جمع نیروهای انتظامی شهرستان جیرفت اظهار داشت: باید تلاش کنید تا امنیت پایدار در جامعه برقرار شود تا رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: با وجود مشکلات زیادی که در این مسیر وجود دارد، اما نیروهای انتظامی در راستای تأمین امنیت و آسایش مردم به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.

غنچه‌پور تصریح کرد: باید با مشارکت و همکاری مردم با نیروهای انتظامی تلاش کرد تا به نقطه ایده‌آل امنیت دست پیدا کرد.

وی ابراز داشت: برای ایجاد این امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از تمام توان و ظرفیت‌های موجود بهره‌برداری لازم را کرد.

سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: تأمین امنیت به تنهایی از سوی نیروی انتظامی میسر و ممکن نمی‌شود، بلکه باید تمام پایه و اساس آن فراهم شود.

عباس ابراهیمی بیان داشت: امنیت یک مقوله جمعی است که تنها با همکاری و تعامل مسئولان و مردم به دست می‌آید.

وی اذعان داشت: جلسه‌های اخلاق اسلامی ماهانه در راستای اعتلای اعتقادات مذهبی و معنوی نیروهای انتظامی برگزار می‌شود.

ابراهیمی با تأکید بر تعامل با اصحاب رسانه خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه باید در صورت مشاهده هرگونه ناامنی و بی‌نظمی مراتب را به فرماندهی انتظامی شهرستان اطلاع داده و از حاشیه‌سازی در این زمینه اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسه در زمینه همکاری مردم در راستای امنیت در مسجدها و محله‌های شهر در دستور کار قرار دارد، افزود: با مد نظر قرار دادن پیشنهادها و انتقادهای سازنده در این زمینه همواره آماده همکاری و تعامل با مردم و اصحاب رسانه هستیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول