اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان تاکید کرد

لزوم همکاری مردم با مسئولان در احداث ساختمان حوزه علمیه خرم‌دره

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: مردم و مسئولان باید با تلاش و همدلی در زمینه احداث ساختمان حوزه علمیه اقدام کنند.

لزوم همکاری مردم با مسئولان در احداث ساختمان حوزه علمیه خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در جمع مردم این شهر با اشاره به قرار داشتن در ماه رجب اظهار داشت: خداوند متعال فرصت‌هایی در اختیار مردم برای جذب شدن به سوی خود قرار داده است که ماه رجب یکی از این فرصت‌های مهم است.

وی افزود: افراد زیرک از این فرصت بهره برده و با اعتکاف در این ماه قلب خود را صفا و جلا می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به افتتاح حوزه علمیه خرم‌دره گفت: مردم و مسئولان باید با تلاش و همدلی در زمینه احداث ساختمان حوزه علمیه اقدام کنند.

وی افزود: خرم‌دره، مردم خیر بسیاری دارد به گونه‌ای که اکثر مراکز آموزشی این شهرستان توسط خیرین ایجاد شده است.

آیت‌ الله خاتمی تصریح کرد: با اراده و همت موجود در خیرین این شهر، باید ایشان مسئولان را در احداث حوزه علمیه یار و یاور باشند.

وی در ادامه به موفقیت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: این مهم نخست با لطف خدا و سپس رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

امام جمعه زنجان افزود: تاکنون رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مردم را در مسیر حراست از دستاوردهای راهنمایی کرده و توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران خنثی شده است.

وی با بیان اینکه هر کدام از توطئه‌های صورت گرفته دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی توانایی شکست یک انقلاب را داشته است، گفت: ولی ملت غیور ایران با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ما توطئه‌ها را با کمک خدا پشت سر گذاشته‌ایم‌، عنوان داشت: باید با وحدت و همدلی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در مسیر حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه در وجود مشکل اشتغال و بیکاری شکی نیست، اظهار داشت: باید همگان دست در دست هم گذاشته و برای ساختن ایرانی آزاد و مستقل تلاش کنیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول