اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین

امنیت پایدار در گروه همکاری و حمایت مردم از پلیس است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: امنیت پایدار در گروه همکاری و حمایت مردم از اقدامات پلیس است.

امنیت پایدار در گروه همکاری و حمایت مردم از پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین غلامحسین دارایی صبح امروز در جلسه کمیته تحول راهور در قزوین اظهار کرد: اقتدار در انظار عمومی و رعایت نظم و آراستگی ظاهری و خوشرفتاری با مردم موجب اعتماد آنان به پلیس شده و باعث جلب همکاری و پشتیبانی جامعه از ماموریت‌های ناجا می‌شود.

وی هدف از برگزاری نشست‌های تحول راهور را بررسی راهکارهای پیشگیری از وقوع حوادث و خدمت رسانی بهتر به مردم توصیف کرد و عنوان کرد: زمانی پلیس در فعالیت‌های خود موفق است که مردم و سایر نهادها به وظایف قانونی خود عمل کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین کاهش توانایی رانندگی در سالهای اخیر را حاصل کوشش شبانه‌روزی ماموران پلیس و همکاری مردم در اجرای قوانین ومقررات دانست و افزود: خوشبختانه در طی 5 سال گذشته همواره شاهد کاهش مستمر سوانح رانندگی در استان قزوین هستیم.

دارایی با تاکید بر لزوم برخورد جدی با تخلفات حادثه‌ساز تصریح کرد: پلیس در انجام وظایف خود با مجرمان باید قاطعانه برخورد کرده و خدمت رسانی به مردم رافت و مهربانی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس خاطرنشان کرد: بدون حمایت و همکاری مردم نمی‌توان به امنیت پایدار دست یافت.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول