اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی خبر داد

آذربایجان‌شرقی و چهارشنبه آخر سال بدون حادثه / تقدیر فرمانده پلیس استان از همکاری مردم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از برگزاری کم‌حادثه‌ترین و امن‌ترین مراسم چهارشنبه آخر سال در استان خبر داد و از همراهی و همکاری مردم فهیم استان در برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

آذربایجان‌شرقی و چهارشنبه آخر سال بدون حادثه / تقدیر فرمانده پلیس استان از همکاری مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی، "مسعود خرم‌نیا" گفت: مشارکت، همراهی و همدلی مردم در اقصی نقاط استان کم‌سابقه بود و در سایه این مشارکت امن‌ترین و کم‌حادثه‌ترین چهارشنبه آخر سال در استان برگزار شد.

وی افزود: مردم فهیم آذربایجان‌شرقی با همکاری کامل خود در مراسم امسال به اثبات رساندند ناهنجاری‌ها و کجروی‌هایی که به این مراسم اضافه شده بود به میزان زیادی کاهش یافته و همین امر سبب شد که چهارشنبه آخر سال 90 به یکی از امن‌ترین و کم‌حادثه‌ترین چهارشنبه آخر سال تبدیل شود.

خرم‌نیا اضافه کرد: رشد فرهنگ عمومی جامعه و همراهی و همکاری مردم فهیم استان سبب شد که امنیت و آرامش کامل بر مراسم حاکم شود و این جای تقدیر و تشکر دارد.

این مقام انتظامی افزود: در مقایسه با سال گذشته، امسال مردم استان آذربایجان‌شرقی با همکاری و همراهی خود به میزان قابل توجهی حوادث، اتفاقات و تلفات را کاهش دادند و کمترین حادثه و امن‌ترین چهارشنبه آخر سال را رقم زدند.

خرم‌نیا از همکاری صمیمانه و مشارکت خوب مردم رسانه‌های مکتوب و رسانه ملی و تلاش همه‌جانبه همکاران انتظامی در برگزاری سالم و با نشاط مراسم چهارشنبه آخر سال تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول