اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان در بیانیه‌ای:

همکاری مردم در روز انتخابات با پلیس بسیار مطلوب بود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لرستان از همکاری و تعامل خوب مردم این استان در برگزاری مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و تعامل آنان را با این فرماندهی در برقراری نظم و امنیت بسیار مطلوب توصیف کرد.

همکاری مردم در روز انتخابات با پلیس بسیار مطلوب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار کاظم علیزاده امروز با صدور پیامی با بیان اینکه مردم با حضور آگاهانه و حرکتی عظیم کار نیمه تمام انتخابات را به سرانجام رساندند، از آحاد مردم لرستان به خاطر تعامل و همکاری با پلیس در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.

وی در بیانیه خود از 15 اردیبهشت ماه 1391 به عنوان روز نمایش دوباره بصیرت و تجدید میثاق با ولایت و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: حضور مردم ولایت مدار لرستان در شعب اخذ رای ساعت‌ها پیش از آغاز زمان رای‌گیری شایسته تقدیر است.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه این بیانیه اظهار داشت: در راستای برگزاری دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه لرستان، نیروی انتظامی همراه با مردم و همگام با مسئولان نقش خود را در تامین حوزه‌ها و شعب اخذ رای و امنیت صندوق‌ها، انتظام بخشیدن به امور و مقابله با مخلان نظم با اهتمام کامل ایفا کرد؛ کارکنان انتظامی علاوه بر حضور در پای صندوق‌های اخذ رای، برای برقراری و حفظ نظم و امنیت همگام با اقشار مختلف مردم مومن در انتخابات شرکت کردند.

وی در ادامه این بیانیه افزوده است: به منظور برخورد با مخلان نظم و امنیت این فرماندهی با اجرای طرح‌های مختلف، استفاده از تجهیزات و امکانات و با تشکیل قرارگاه امنیت انتخاباتی با همکاری دستگاه‌های مرتبط امنیت خوبی را در سطح استان جهت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای فراهم ساخت.

سردار علیزاده در خاتمه این بیانیه از کارکنان پر تلاش و وظیفه شناس انتظامی لرستان به خاطر انتظام بخشیدن به شعب اخذ رای و امنیت صندوق‌ها قدردانی کرد.

مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه در چهار حوزه انتخابیه استان لرستان برگزار شد.

استان لرستان دارای 9 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول