اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

ایجاد فضای علمی در تعالی دانشجویان نقش بسزایی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار بیجار گفت: ایجاد فضای علمی در پیشبرد و تعالی دانشجویان و توسعه همه‌جانبه سایر بخش‌ها نقش بسزایی دارد از این رو مسئولان مراکز علمی باید به گونه‌ای خدمت کنند تا همواره رضایتمندی دانشجویان را فراهم نمایند.

ایجاد فضای علمی در تعالی دانشجویان نقش بسزایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، خلیل جمشیدی صبح امروز در مراسم افتتاح فاز 3 دانشگاه پیام‌نور بیجار که با حضور رؤسای برخی از ادارات برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور یکی از مراکز معتبر آموزش عالی کشور است و مسئولان دانشگاه موظف به افزایش سطح علمی و فرصت مطالعاتی برای دانشجویان این مرکز هستند.

وی خاطرنشان کرد: امید است در آینده با همت مسئولان این مرکز آموزشی با توجه به زیرساخت‌های موجود، دانشگاه پیام‌نور مرکز بیجار به یک قطب علمی برتر در غرب کشور تبدیل شود.

فرماندار بیجار اظهار داشت: گرامیداشت هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان بخشی از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در حوزه‌های مختلف است

جمشیدی تصریح کرد: افتتاح هر یک از این پروژه‌ها دستاورد تلاش و کوشش جوانان و غیورمردان این سرزمین برای عمران و آبادانی کشور عزیزمان است.

وی به میزبانی تهران در شانزدهمین اجلاس بین‌المللی سران عدم‌تعهد اشاره کرد و یادآور شد: میزبانی ایران از اجلاس سران غیرمتعهد برگ برنده‌ای برای نظام اسلامی ما در دنیا  است که  به جهانیان بفهماند کشور ما دارای توانایی و شایستگی فراوانی است.

به گزارش فارس؛  فاز 3 دانشگاه پیام‌نور بیجار با زیربنای 2 هزار و 250 مترمربع در قالب 16 کلاس آموزشی، چهار آزمایشگاه، سالن مطالعه و سایت رایانه با ظرفیت استفاده 600 دانشجو و اعتبار 12 میلیارد ریال در مدت سه سال تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

در حال حاضر در دانشگاه پیام‌نور بیجار 3 هزار و 150 نفر دانشجو در 35 رشته و گرایش تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول