اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی:

900 واحد دانشگاهی علمی کاربردی در کشور وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی از فعالیت 900 واحد دانشگاهی علمی کاربردی در کشور خبر داد.

900 واحد دانشگاهی علمی کاربردی در کشور وجود دارد

محمدحسین موسی‌زاده امروز حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تعداد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی را در سال تحصیلی گذشته 450 هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: به احتمال زیاد این تعداد در آغاز سال تحصیلی جدید به 500 هزار نفر افزایش یابد.

وی نمایشگاه دولت مهر زنجان را نمایشگاه مناسبی دانست و افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ها به شرط هدایت جوانان برای بازدید بسیار مثمرثمر خواهد بود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی به هجمه‌های فرهنگی موجود بر روی جوانان اشاره کرد و گفت: حضور جوانان در نمایشگاه و مشاهده پیشرفت‌ها موجب روشن‌شدن بارقه امید در بین آنها خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای توسعه دانشگاه علمی کاربردی در سطح کشور به ویژه استان زنجان تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی در سطح استان زنجان توسعه کمی خوبی داشته است.

موسی‌زاده اضافه کرد: با تلاش‌های انجام شده در همه شهرستان‌های استان زنجان یک مرکز دانشگاهی علمی کاربردی وجود دارد.

وی سابقه کارآفرینی، پژوهش و فناوری را از وظایف دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اعلام و ابراز امیدواری کرد، نمود این وظیفه در آینده نزدیک نمایان شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی پیاده‌سازی نظام جامع مهارت و فناوری در کشور را از برنامه‌های شاخص دانشگاه علمی کاربردی اعلام و تصریح کرد: زیرساخت‌های پیاده‌سازی این نظام در کشور آماده شده است.

وی زمان اجرای نظام جامع مهارت را آغاز سال تحصیلی سال جاری عنوان کرد و تاکید کرد: در سال‌های آینده شاهد بهره‌وری ناشی از اجرای این نظام در کشور باشیم.

موسی‌زاده بارگذاری بازارچه‌های کارآفرینی و برگزاری نمایشگاه‌هایی در این مورد را از برنامه‌های دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان در سال جاری اعلام کرد و گفت: برگزاری این بازارچه‌های کارآفرینی و نمایشگاه‌ها برکاتی را برای مردم خواهد داشت.

وی به وجود 3 میلیون شغل دولتی و 20 میلیون شغل غیردولتی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: شاغلان در بخش‌های غیردولتی باید برای آموزش در مورد شغل خود به دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول