اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز:

بسیج در عرصه سازندگی و علمی حضوری فعال دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز گفت: بسیج علاوه بر حضور در دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف سازندگی، علمی و محرومیت زدایی حضوری فعال و تأثیر گذار داشته است.

بسیج در عرصه سازندگی و علمی حضوری فعال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالعزیز فدعمی صبح امروز در دیدار جمعی از فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) به مناسبت هفته دولت، با بیان اینکه یکی از توطئه‌های دشمنان آسیب رساندن به فرهنگ و باورهای دینی جامعه است، از تلاش‌های صادقانه بسیج در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان قدردانی کرد و گفت: عملکرد بسیج در عرصه‌های سازندگی، علمی و محرومیت زدایی درخشان و قابل قبول است.

وی تصریح کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی و موفقیت‌ها و پیشرفت‌های علمی، صنعتی و خودکفایی در بسیاری از زمینه‌ها در سایه الطاف الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان حاصل شده است.

فرماندار اهواز با تشریح قسمتی از عملکرد دولت نهم و دهم در این شهرستان اظهارداشت: در این دوران اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف عمران شهری و روستایی، اشتغالزایی، توسعه صنعتی و کشاورزی و بهبود شاخص‌های مختلف انجام شده که نسبت به دولت‌های پیشین از لحاظ حجم کار انجام شده و اعتبارات، قابل مقایسه نیست.

همچنین در این نشست که فرمانده سپاه امام حسین (ع) و جمعی از کارکنان این ناحیه حضور داشتند، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) اهواز با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت اظهار داشت: شهید رجائی و باهنر با شهادت خود نوع مدیریت اسلامی را در انقلاب نهادینه کردند.

حجت‌الاسلام طه توکلی افزود: بسیج به عنوان حامی و پشتیبان در تمام صحنه‌های اجتماعی برای خدمت به مردم و رفع محرومیت حضور دارد.

وی تصریح کرد: جایگاه فرهنگی بسیج آن چنان حائز اهمیت است که دشمنان اسلام نیز به آن اعتراف دارند و همواره جایگاه آن را مورد هجمه تبلیغاتی خود قرار می‌دهند با این وجود، بسیج بر خود لازم و ضروری می‌داند که در برهه‌های مختلف از مبانی، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب شکوه‌مند اسلامی دفاع کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول