اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی ایران خبر داد

تایید 1850 مقاله علمی ارسالی به کنگره گیاه‌پزشکی

خبرگزاری فارس: دبیر علمی بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی ایران گفت: از 2250 مقاله ارسالی به بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی ایران، 1850 مقاله علمی تایید شد.

تایید 1850 مقاله علمی ارسالی به کنگره گیاه‌پزشکی

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی سرافرازی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی ایران اظهار داشت: علاقمندان به حضور در بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی ایران بیش از 2 هزار و 250 مقاله علمی از طریق سایت به دبیرخانه کنگره ارسال کردند که یک‌هزار و 850 مقاله مورد تائید قرار گرفت.

دبیر علمی بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی ایران ابراز داشت: از یک‌هزار و 850 مقاله پذیرفته شده در بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی ایران 439 مقاله به صورت سخنرانی برای علاقمندان ارائه و بقیه در قالب پوستر به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: در بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی ایران برای نخستین بار در تاریخ برگزاری این کنگره یکی از اساتید برجسته مرکز تحقیقات علمی استرالیا به‌نام دکتر لارنس موند برای علاقمندان سخنرانی علمی ارائه می‌دهد.

دبیر علمی بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی ایران ادامه داد: امیدوار هستم در مدت زمان حضور اساتید، دانشجویان و محققان در شیراز زمینه‌های لازم برای تبادل اطلاعات علمی از طریق مقالات فراهم شده تا گام‌های موثری در راستای پیشرفت کشاورزی کشور برداشته شود.

سرافرازی در پایان از مسئولان موسسات تحقیقاتی و رئیس دانشگاه شیراز درخواست کرد که امتیاز لازم نه به حضور مقالات در بیستمین کنگره گیاه پزشکی ایران بلکه به حضور دانشجویان در این کنگره داده شود.

به گزارش فارس، بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی با حضور بیش از 700 نفر از محققان، اساتید و دانشجویان رشته گیاه‌پزشکی دانشگاه‌های سراسر کشور از امروز در شیراز آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول