اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل سیاسی استانداری البرز:

البرز با داشتن نخبگان علمی یکی از استان‌های شاخص در کشور است

خبرگزاری فارس: مدیر کل سیاسی استانداری البرز و دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان گفت: استان البرز با داشتن نخبگان علمی یکی از استان‌های شاخص در کشور است.

البرز با داشتن نخبگان علمی یکی از استان‌های شاخص در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی اکبر زارعی نژاد بعدازظهر امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی این استان اظهار داشت: استان البرز دارای نخبگان و فعالان علمی بسیار زیادی است و توانسته در مسیر توسعه علم و دانش گام بردارد.

وی ادامه داد: البرز با اجرای برنامه‌های هدفمند و علمی زمینه‌های پیشرفت علمی را برای جوانان و نوجوانان این استان فراهم کرده است.

این مسئول با اشاره به موفقیت‌های علمی طی سال تحصیلی گذشته تأکید کرد: سال تحصیلی گذشته بدون دغدغه و با کمترین مشکل در استان البرز سپری شد و این استان توانست یکی از استان‌های شاخص در پیشبرد اهداف علمی جوانان محسوب شود.

وی ادامه داد: برای این که بتوانیم بیش از گذشته مسیر علم و دانش را در استان پیش ببریم باید زمینه‌های فعالیت علمی را برای نوجوانان و جوانان فراهم کنیم و با ارائه امکانات و تسهیلات به این قشر آنان را برای انجام فعالیت‌های علمی آماده کنیم.

این مسئول با بیان این که پرورش استعدادهای نوجوانان و جوانان نیازمند ارائه امکانات به آنان است افزود: مدرسه به عنوان نخستین پایه و رکن اصلی پرورش استعدادهای نخبگان محسوب می‌شود که باید به آن توجه ویژه و اساسی داشت.

وی در ادامه سخنان خود از تشکیل دو کمیته فرهنگی و نظارتی و نیز مجمعی متشکل از روسای دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: ساماندهی و تبادل نظر بین کارشناسان علمی از مهمترین اهداف تشکیل این کمیته‌ها در البرز محسوب می‌شود.

زارعی نژاد همچنین بر مسئله عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها تأکید کرد و افزود: این مقوله باید مانند گذشته و مطابق با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیگیری شود و در این میان افزایش فعالیت‌های فرهنگی و نظارتی برای خط دهی و تعیین جهت صحیح نقش کلیدی در دانشگاه‌ها دارد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول