اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کلدانی‌ها در مجلس:

ظرفیت‌های علمی برای توسعه آذربایجان‌غربی استفاده نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده کلدانی‌ها در مجلس گفت: ظرفیت‌های علمی نهفته در استان برای توسعه آذربایجان‌غربی چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

ظرفیت‌های علمی برای توسعه آذربایجان‌غربی استفاده نمی‌شود

یوناتن بت‌کلیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، درباره صنعت آذربایجان‌غربی داشت: از توانمندی‌های متخصصان برای پیشرفت همه‌جانبه این استان باید بیش از پیش بهره گرفته شود تا روند توسعه شتاب بگیرد.

وی با اظهار به اینکه این استان در ابعاد صنعتی، طبیعی، گردشگری از قابلیت‌های بسیار زیادی برخوردار است، ادامه داد: باید توانایی‌های متخصصان برای بالفعل کردن این قابلیت‌ها به طور مطلوب استفاده شود تا رشد چشمگیری را در همه زمینه‌ها شاهد شویم.

این نماینده مجلس با اظهار به اینکه بین جمعیت استان بیکاری پنهان وجود دارد، خاطرنشان کرد: پرداختن به مشاغل کاذب نوعی بیکاری محسوب می‌شود که میزان آن هم به هیچ عنوان کم نیست باید جوانب این مسئله بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

بت‌کلیا با بیان اینکه شیوع بیکاری برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان خطرآفرین است، اضافه کرد: عدم اشتغال به شغل مناسب و نداشتن منبع درآمد منجر به اشاعه آفت‌های اجتماعی می‌شود پس باید با اختصاص بودجه‌های مورد نیاز در راستای به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد اهتمام کرد.

این نماینده مجلس با اظهار به اینکه اعتیاد یکی دیگر از دغدغه‌های فکری خانواده‌ها است، ادامه داد: سرگرم شدن به مواد مخدر یکی از تهدیدهای جدی علیه جوانان است که رابطه مستقیم با نداشتن شغل دارد پس این مسئله اهمیت اشتغالزایی را بیشتر مشخص می‌کند.

وی با بیان اینکه برای مدیریت شهری باید از افراد خلاق، خوش‌فکر و مبتکر استفاده شود، اظهار داشت: در چند سال اخیر افراد توانمندی به حوزه مدیریت شهری پیوسته‌اند که می‌طلبد این روند همچنان ادامه پیدا کند تا مشکلات مختلف در حوزه‌های گوناگون رفع شود.

نماینده کلدانی‌ها در مجلس با اظهار به اینکه کلدانی‌ها و آشوریان از جمله تاثیرگذارترین اقلیت‌های استان قلمداد می‌شوند، اظهار داشت: نماینده آنها به طور قطع عضوی از این جامعه بوده و برای رشد و تعالی استان تلاش خود را خواهد کرد و مجمع نمایندگان استان بستر مناسبی برای بهره‌گیری از توانایی‌های نمایندگان همه شهرستان‌هاست.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول