اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی زنجان خبر داد

تحصیل 2500 دانشجو در مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی جهاد دانشگاهی زنجان از تحصیل 2 هزار و 500 دانشجو در مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان خبر داد.

تحصیل 2500 دانشجو در مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 25 کد رشته در دانشگاه علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان تدریس می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 2 هزار و 500 دانشجو در دوره‌های کاردانی، کارشناسی، ترمی و پودمانی در دانشگاهی علمی و کاربردی مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی زنجان با بیان اینکه مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان از سال 81 فعالیت‌های خود را آغاز کرده است، افزود: این مرکز با دو رویکرد ارتقای مهارت و توانمندی در حرفه‌های مختلف و تربیت دانشجویانی کارآمد و کارآفرین برنامه‌های خود را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی در چهار زیرگروه آموزشی، صنعت، فرهنگی و هنری و مدیریت خدمات اجتماعی، کشاورزی و منابع طبیعی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد، افزود: با حمایت و پشتیبانی رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان در حال حاضر در رتبه عالی قرار دارد.

محمدی یادآور شد: جهاد دانشگاهی زنجان در همه حوزه‌ها فعالیت‌های خود را به صورت متفاوت و متمایز انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه آموزش به عنوان مقوله‌ای جدا نشدنی از مجموعه جهاد دانشگاهی است، خاطرنشان کرد: هماهنگ با ارائه آموزش‌های لازم توجه به حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و دوره‌های کوتاه مدت از برنامه‌های این مجموعه است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی زنجان تدوین و بازنگری برنامه‌های درسی بر اساس نیاز سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی از برنامه‌های جهاد دانشگاهی است، افزود: 14 رشته جدید در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد آماده شده است که در صورت تصویب برخی از این رشته‌ها، اواخر سال آینده به مجموعه رشته‌های استان زنجان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول