اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین زهرا خبر داد

اجرای 60 عنوان ‌پروژه طرح‌ هادی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 58 عنوان پروژه طرح هادی در این شهرستان تاکنون با موفقیت به انجام رسیده است.

اجرای 60 عنوان ‌پروژه طرح‌ هادی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، مصطفی شاه‌محمدی صبح امروز در جلسه توسعه شهرسازی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تاکنون بیش از 58 مورد اجرای طرح‌ هادی در بخش‌های مختلف این شهرستان صورت گرفته است، اظهار کرد: تا پایان امسال میزان اجرای این طرح‌ در روستاها به دو برابر افزایش می‌یابد.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: طرح‌های هادی و دیگر طرح‌ها در حوزه مسکن و شهرسازی می‌تواند موجب توسعه شهری و روستایی شده و رضایت شهروندان را به همراه آورد.

وی با بیان اینکه ضرورت پیگیری طرح‌های ناتمام در دستور کار مسئولان این شهرستان برای سال جاری قرار دارد، عنوان کرد: تحقق تمام برنامه‌ها و طرح‌های پیش‌بینی شده در شهرستان بویین زهرا در گرو اجرای طرح‌های توسعه‌محور است.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات ارزان به متقاضیان ساخت مسکن باید از سوی سازمان مسکن و شهرسازی پیگیری شود، افزود: در حال حاضر روستاها و مناطق دور‌افتاده این شهرستان از قابلیت‌های مختلف و بسیار خوبی در زمینه رشد و عمران برخوردار بوده که به علت کم‌توجهی از این قابلیت‌ها بهره‌گیری نمی‌شود.

شاه‌محمدی ادامه داد: اگر مسئولان راه و شهرسازی و شهرداری‌ها در اجرای طرح‌ها توافقات لازمه را اتخاذ کرده و پیگیر امور شهری باشند قطعا برنامه‌های پیش‌بینی شده نیز با جدیت بیشتری توسعه می‌یابد.

وی با گله‌مندی از برخی از نگاه‌ها به حوزه کشاورزی و دام‌پروری این شهرستان بیان کرد: ناکار‌آمدی کشاورزی شهرستان بویین زهرا در برخی از موارد ناشی از همین غفلت‌ها و عدم دید‌های مناسب و مطلوب است.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: این شهرستان در طول 10 سال گذشته توانسته گام‌های مؤثری در زمینه احیا و ترویج عرصه‌های مختلف کشاورزی بردارد.

شاه‌محمدی ادامه داد: از مسئولان و مدیران اجرایی در این شهرستان تقاضا داریم تا با کار و همت مضاعف خود سبب ارتقای رتبه صنعتی و کشاورزی شهرستان بویین زهرا شوند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول