اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان بوشهر خبر داد

رشد 300 درصدی اجرای طرح‌های هادی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: اجرای طرح هادی در استان بوشهر رشد 300 درصدی داشته است که این امر نشان از عملکرد مثبت بنیاد مسکن است.

رشد 300 درصدی اجرای طرح‌های هادی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامرضا زارعی ظهر امروز در دیدار نماینده دشتی و تنگستان از اداره‌ کل بنیاد مسکن بوشهر اجرای طرح هادی در سال 90 را در استان بی‌سابقه دانست و اعلام کرد: در سال گذشته در بیش از 250 روستای استان طرح هادی اجرا شده است که اکثراً به بهره‌بردای رسیده و بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مقام مسئول از اجرای سیاست‌های جدید بنیاد مسکن در روستاها شامل اجرای المان روستایی، جداره‌سازی و ساماندهی مراکز محلی نیز خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر نیز در ارتباط با اعتبارات ملی مناسبی که در سال 90 برای انجام پروژه‌ها تأمین شده است توضیحاتی ارائه کرد.

ابراهیم فرزانه خواستار تأمین اعتبار مناسب ملی برای سال جاری و پیگیری لازم از سوی نماینده دشتی و تنگستان شد.

وی افزود: بنیاد مسکن استان بوشهر سه سال است که بر روی کیفیت و نوآوری فعالیت دارد و اجرای بازارچه‌های محلی در روستاها برای توسعه اقتصادی از نمونه این کارها است که ساز و کارهای لازم در دست اقدام است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی پورفاطمی نماینده دشتی و تنگستان با اعلام رضایت از عملکرد بنیاد مسکن در مساعد بودن روند کارها و پروژه‌های عمرانی و تغییرات جدید به وجود آمده در نحوه اجرای طرح‌های هادی روستایی اظهار داشت: اقدامات بنیاد مسکن، سبب امیدواری روستائیان و عدم مهاجرت این عزیزان به شهرها می‌‌شود.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول