اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد عنوان کرد

اجرای طرح هادی در دورافتاده‌ترین روستاهای بویراحمد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: با توجه ویژه دولت و مسئولان استانی، طرح هادی در مناطق دوردست و صعب‌العبور این شهرستان با سرعت در حال اجرا است.

اجرای طرح هادی در دورافتاده‌ترین روستاهای بویراحمد

محمد الفونه در حاشیه بازدید از چند طرح هادی روستایی شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: توجه دولت به اعتبارات روستایی در سال جاری بسیار خوب بوده که اجرای طرح هادی، جدول‌کشی و آسفالت در این مناطق نهضتی جدید را رقم زده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد با ذکر کارهای انجام شده در روستاها، این فعالیت‌ها را موجب سکونت بیشتر در روستاها دانست و گفت: با این وجود تمایل مردم به روستاها بیشتر شده و امکان بازگشت شهرنشینان به روستاها وجود دارد که خود نشان‌دهنده مهاجرت معکوس است.

وی گفت: با پیگیری‌های استاندار در سفر چهارم هیئت دولت به این استان، 3 هزار مورد تسهیلات بازسازی و ترمیم بافت‌های فرسوده در قالب 10 میلیون تومان وام کم بهره با 2 میلیون تومان وام بلاعوض به این استان اختصاص داده شد.

این مسئول اضافه کرد: از این میزان تسهیلات، 800 مورد سهمیه شهرستان بویراحمد است که بیشترین سهم را در کل استان به خود اختصاص داده است.

الفونه گفت: با فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی که در بخشداری‌ها برای تقسیم‌بندی این سهمیه‌ها صورت گرفته، اداره بنیاد مسکن و بانک‌های عامل همکاری خوبی داشته و با افرادی که استحقاق این سهمیه را دارند انعقاد قرارداد شده است.

وی از اعلام آمادگی و همکاری بانک‌ها برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: عملکرد بانک ملی و دیگر بانک‌های شعب استان و حوزه شهرستان برای ارائه این تسهیلات خوب ارزیابی شده که جای تشکر و قدردانی دارد.

فرماندار شهرستان بویراحمد با ابراز رضایت از اجرای طرح هادی در این شهرستان گفت: اجرای طرح هادی در روستاهای بالای 50 خانوار این شهرستان در دورترین مناطق از جمله برد پهن زیلایی صورت گرفته است.

الفونه به طرح هادی بخش‌های لوداب و مارگون نیز اشاره و عنوان کرد: عملکرد بنیاد مسکن برای اجرای طرح هادی، سرانه خدماتی و ایجاد فضا برای کارهای عمومی رضایت‌بخش بوده که جای تقدیر و تشکر از این بنیاد وجود دارد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول