اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل:

‌بسیج سازندگی ‌‌6 میلیارد ریال طرح عمرانی ‌اجرا کرده است/ فعالیت 149 گروه جهادی در اردبیل‌

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 149 گروه جهادی شناسنامه‌دار در جای‌جای استان اردبیل به فعالیت‌های عمرانی، آبادانی و سازندگی اهتمام دارند.

‌بسیج سازندگی ‌‌6 میلیارد ریال طرح عمرانی ‌اجرا کرده است/ فعالیت 149 گروه جهادی در اردبیل‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر اسفندیاری عصر امروز در نشست گروه‌های مختلف جهادی در اردبیل اظهار داشت: ما امسال 6 هزار نفر در قالب اردوی 15 روزه محلات، یک‌هزار نفر در قالب اردوی 10 روزه متخصصان و هشت هزار نفر را نیز در قالب اردوی 10 روزه دانش‌آموزی ساماندهی کردیم تا بتوانند در امر عمران و آبادانی استان مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: در این راستا 100 هزار نفر روز نیز اردوهای یک روزه برگزار می‌شود که امیدواریم محصول آن به تقویت جبهه سازندگی کمک کند.

اسفندیاری با یادآوری این‌که اردوهای هجرت در شهریور ماه با مشارکت دانش‌آموزان و مجموعه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس با قوت و قدرت اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: هر چند در ماه مبارک رمضان فعالیت گروه‌های جهادی کم رنگ شده بود اما بعد از پایان ماه رمضان این گروه‌ها در اقشار مختلف فعالیتشان را با محوریت مساجد، محلات و مناطق محروم روستایی پیگیری می‌کنند.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ما یقین داریم که نیروهای جهادی ما با تمام توان و بضاعت در صحنه حاضر شده و همچون سال‌های گذشته کارنامه درخشانی را از خود به نمایش می‌گذارند.

وی بیان کرد: اردوهای جهادی که از هفت سال پیش شروع شده است به عنوان یک حرکت ابتکاری و مفید در توسعه عمران و آبادانی کشور نقش بی‌بدیلی داشته است.

به گزارش فارس، رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل ادامه داد: در سال گذشته 800 هزار نفر روز برنامه در قالب اردوهای طرح هجرت جهادی در مناطق محروم و روستایی به انجام رسید که در سال‌جاری با برنامه‌های پیش‌بینی شده و با توجه به ظرفیت‌های جهادی استان و استقبال دانشجویان و دانش‌آموزان این رقم به یک میلیون نفر روز رسیده است.

اسفندیاری یادآور شد: تاکنون این اردوهای جهادی به عنوان طرح هجرت سازماندهی و برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: برای بررسی نتایج اجرای این طرح همایش یک روزه طرح هجرت با هدف الگوگیری و برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی طرح هجرت چند وقت پیش برگزار شد که البته با اعلام وزارت کشور امسال طرح‌های زودبازده نیز به بسیج سازندگی واگذار شده است.

اسفندیاری در ادامه افزود: ما تلاش می‌کنیم به ارزش 6 میلیارد ریال طرح عمرانی در مناطق روستایی اجرا کرده و تحویل مردم دهیم.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول