اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

اجرای طرح هادی در 28 روستای شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از اجرای طرح هادی در 28 روستای این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح هادی در 28 روستای شهرستان کنگان

 به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های در دست احداث در بندر کنگان اظهار داشت: حجم و کیفیت خدمات عام‌المنفعه دولت در شهرها و روستاهای مختلف قابل مقایسه با گذشته نیست و مردم از این خدمات رضایت دارند.

وی افزود: در هفته دولت در کنگان تعداد زیادی طرح و پروژه عمرانی داریم که تعدادی از طرح‌ها به بهره‌برداری می‌رسند و پروژه‌های جدیدی نیز کلنگ‌زنی خواهند شد.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون تعداد 222 طرح بزرگ و مهم در شهرستان در دست احداث است و در واقع شهرستان کنگان تبدیل به کارگاه بزرگ سازندگی شده است.

یزدان‌شناس تصریح کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم پیگیری لازم برای تکمیل طرح‌ها را داشته باشند و تسریع در اجرا و تکمیل طرح‌ها را مدنظر قرار دهند.

وی اضافه کرد: اجرای طرح هادی در 28 روستای شهرستان کنگان از اقدامات مهمی است که هم‌اکنون انجام شده و امیدوار هستیم تا پایان امسال شاهد تکمیل طرح هادی در این روستاها باشیم.

فرماندار کنگان از اجرای مجموعه بزرگ ورزشی بندر کنگان خبر داد و اذعان داشت: خرداد ماه امسال شاهد کلنگ‌زنی این مجموعه با حضور وزیر ورزش بودیم که انتظار داریم سال آینده شاهد افتتاح این طرح مهم و عمده در شهرستان باشیم.

یزدان‌شناس یادآور شد: احداث 2 سالن مجهز و استاندارد و احداث چمن مصنوعی در نخل تقی و عسلویه و احداث سالن ورزشی سیراف نیز از دیگر طرح‌هایی است که در سطح شهرستان اجرایی شده است.

وی بر لزوم نظارت بیشتر مسئولان بر پروژه‌های عمرانی تاکید کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول