اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته برنامه‎ریزی شهرستان گرگان خبر داد

اختصاص 11 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های هادی روستایی

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته برنامه‎ریزی گرگان از اختصاص یک میلیارد و 190میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‎های هادی روستایی در این شهرستان خبر داد.

اختصاص 11 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های هادی روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا نورانی صبح امروز در حاشیه جلسه ابلاغ اعتبارات تملک و دارایی شهرستان گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: برای اجرای طرح هادی در روستای چهارباغ 80 میلیون تومان، روستای سیدمیران 60 میلیون تومان، روستای اصفهانکلاته 200 میلیون تومان، روستای اجابن 100 میلیون تومان، روستای کریم‎آباد 70 میلیون تومان و روستاهای سعدآباد، اسپومحله و توشن نیز هر کدام 100 میلیون تومان تخصیص خواهد یافت.

 

وی تصریح کرد: تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام یکی از تاکیدات مدیر ارشد استانی است تا با بهره‎برداری از آن مردم از خدمات پروژه‎ها بهره‎مند شوند.

دبیر کمیته برنامه‎ریزی شهرستان گرگان افزود: از مهم‌ترین مصوبات شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان، اختصاص اعتبار به پروژه‎های هفته دولت و دهه ‎فجر است.

نورانی در خصوص ممنوعیت کسر اعتبار برخی پروژه‎ها تصریح کرد: پروژه‎هایی که مربوط به سفرهای هیئت دولت باشند؛ همچنین پروژه‎های قابل افتتاح در هفته دولت و دهه ‎فجر مشمول ممنوعیت کسر اعتبار نمی‎شوند.

وی یادآور شد: پروژه‎های مستمر شامل تعمیر و نگهداری در سطح استان حداکثر تخصیص اعتبار را در سال 91 که معادل میانگین تخصیص اعتبارات استانی است، دریافت خواهند کرد.

دبیر کمیته برنامه‎ریزی شهرستان گرگان، شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان را مسئول اجرای بند قانونی مذکور دانست و گفت: منابع مالی برای پروژه‎های قابل افتتاح در سال جاری و پروژه‎های نیمه‎تمام اختصاص خواهد یافت.

نورانی با اشاره به اینکه اکنون در فصل کاری قرار داریم خاطر نشان کرد: دستگاه‎هایی که نیاز به نقدینگی دارند برای اجرای پروژه‎های نیمه‎تمام خود می‎توانند از تنخواه استفاده کنند که سقف آن حداکثر 15 درصد است.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول