اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین خبر داد

اجرای طرح جهادی رسیدگی به 9 محله قزوین

خبرگزاری فارس: شهردار قزوین اعلام کرد: طرح جهادی رسیدگی به وضعیت 9 محله شهر قزوین در ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

اجرای طرح جهادی رسیدگی به 9 محله قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود نصرتی اظهار کرد: طبق بازدید و برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح جهادی رسیدگی به وضعیت 9 محله محروم شهر قزوین در ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

وی افزود: محله زعفرانیه، شیخ آباد، شهرک عارف، آبگیلک، شیشه‌چی، اصفهان، تالار، راه‌ری، طاق بهلول و دباغان، خیابان تبریز و محله آخوند، نواب جنوبی، سعدی فرعی و جنوبی از محلاتی هستند که طرح جهادی در آنها اجرا می‌شود.

شهردار قزوین بیان کرد: روکش آسفالت، پاکسازی دیوارهای شعارنویسی، خط‌کشی ترافیکی، اصلاح کانیوها، ساماندهی میدان خلفا و رنگ‌آمیزی نیوجرسی‌های موجود، پاکسازی منطقه از نخاله، جاگذاری و تعویض برخی سطل‌های زباله و کنترل و نظارت بیشتر بر رفت و آمد محله، درختکاری در مکان‌های قابل کاشت و انجام امور فرهنگی و شهروندی با محوریت کتابخانه سعدی، پاکسازی رودخانه در ورودی ناحیه عارف از اقداماتی است که در محلات ذکر شده انجام می‌شود.

نصرتی ادامه داد: محله شیشه‌چی نیاز به پیگیری از آموزش و پرورش دارد برای تبدیل مدرسه متروکه به خانه فرهنگ، پیگیری احداث یک زمین موقت برای نصب ست‌های ورزشی در ورودی محله شیشه‌چی با محصور کردن محل دارد.

وی عنوان کرد: در این طرح لکه‌گیری آسفالت در سطح محله، هماهنگی برای نیازسنجی نوع استفاده از زمین روبه‌روی مسجد سنجیده با حفظ پارکینگ مسجد، حمل نخاله‌ها در سطح محله و کنترل و نظارت بیشتر بر رفت و آمد محله، هماهنگی با اداره کل اوقاف و امور خیریه به منظور ساماندهی کانکس‌های جلوی امامزاده حسین (ع) و رنگ‌آمیزی نماهای نامناسب شهری در اطراف امامزاده حسین (ع) باید در محله تالار، راه‌ری، طاق بهلول و دباغان انجام شود.

نصرتی در خاتمه گفت: حوزه معاونت‌های خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، مناطق سه‌گانه شهرداری، سازمان‌های پسماند، فضای سبز، زیباسازی، ترافیک، فرهنگی ورزشی، حوزه امور شهر و اداره روابط عمومی از اجرا کنندگان این طرح هستند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول