اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری:

25 طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری تصویب شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از تصویب 25 طرح هادی روستایی در این استان در سال‌جاری خبر داد.

25 طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری تصویب شد

غلامرضا کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مطالعات این تعداد طرح‌های روستایی در شهرستان‌های کیار، شهرکرد و کوهرنگ این استان با اعتباری افزون بر 2 هزار و 990 میلیون ریال به تصویب رسیده است.

وی افزود: با اجرای این طرح‌های روستایی 10 هزار و 877 نفر از مردم سالن این روستاها در قالب 2 هزار و 134 خانوار روستایی از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

کشاورز با اشاره به اسامی روستاهای برخوردار از این طرح‌ها، گفت: روستاهای دزک سفلی، سیاوش‌آباد گردو، گردو علیا، بهمن‌آباد، دزک علیا، تبرک علیا، خسروآباد، قلعه تک، شیخ عالی، شهرک رهبری، میان رودان، دوپلان، زوردگان، سرتشنیز، آبشاران علیا و آبشاران سفلی، دورک اناری، گل سفید، حاجی‌آباد، بیدگل، چوبین، سپیدان و نوآباد سیرکا از جمله این روستاها محسوب می‎شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تصویب این طرح‌های هادی را گام موثری در پیشرفت روستاهای این استان دانست و گفت: در صورتی که همه افراد موافق اجرای این طرح باشند، این طرح نتایج و بازده مطلوبی در سطح روستا بر جای خواهد گذاشت.

کشاورز با اشاره به اهمیت اجرای طرح هادی روستایی گفت: این طرح علاوه بر ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف از قبیل مسکونی، تجاری و کشاورزی را براساس مصوبات موجود تعیین می‌کند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول