اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

شرایط سنتی روستاها در اجرای طرح هادی حفظ می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون بازسازی و مسکن روستایی دفتر مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در اجرای طرح هادی در روستاها شرایط سنتی و بومی روستاها حفظ می‌شود.

شرایط سنتی روستاها در اجرای طرح هادی حفظ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان اردبیل، عزیزالله مهدیان در آیین افتتاح چندین طرح هادی در گرمی، اظهار داشت: خدمات‌رسانی به روستاییان و آبادانی روستاها در تثبیت و کاهش مهاجرت جمعیت به شهرها موثر است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی دفتر مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای مقاوم‌سازی تمام واحدهای مسکونی روستایی کشور تا پایان برنامه پنجم توسعه تلاش می‌شود.

مهدیان بیان داشت: از شش سال پیش که طرح مقاوم سازی مسکن روستایی آغاز شده تاکنون حدود یک میلیون و 200 هزار واحد مسکونی در کشور بهسازی و مقاوم‌سازی شده است.

وی تصریح کرد: طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی با قوت تمام ادامه دارد و برای مقاوم‌سازی 200 هزار واحد مسکونی در هر سال تا پایان برنامه پنجم توسعه تلاش می‌کنیم.

مهدیان با اشاره به استحکام قابل قبول واحدهای مقاوم‌سازی شده در روستاهای استان اردبیل، آن را بیانگر رعایت مقررات ملی ساختمان و نظارت مستمر مهندسان ناظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گرمی نیز در این آیین، اظهار داشت: سهمیه این شهرستان از طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی در سال جاری 665 واحد است که امیدوارم با استقبال مردم، تعامل بانک‌های عامل و حمایت مسئولان شاهد تحقق این امر در روستاهای گرمی باشیم.

فیروز مهدی‌زاده افزود: برای اجرای طرح هادی روستای چای گرمی افزون بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده است.

وی عملیات اجرا شده در قالب این طرح هادی را 3 هزار و 50 مترمربع سنگ‌فرش و 360 متر دیوار سنگی ذکر کرد و افزود: بیش از 60 واحد مسکونی در روستای چای گرمی انگوت مقاوم‌سازی شده است.

این مسئول یادآور شد: بر اساس اعلام اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل ، بنیاد مسکن گرمی در ارزیابی اجرای طرح هادی با 82 امتیاز، رتبه نخست استان را احراز کرده است.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول