اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه لردگان:

حلقه‌های صالحین راهبرد اساسی برای مقابله با تهاجم نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: طرح حلقه‌های شجره طیبه صالحین راهبرد بسیار اساسی و مهم بسیج برای مقابله با تهاجم فرهنگی و نرم دشمنان است.

حلقه‌های صالحین راهبرد اساسی برای مقابله با تهاجم نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسحاقی شب گذشته در کارگاه آموزشی، توجیهی شجره طیبه صالحین در لردگان اظهار داشت: طرح شجره طیبه صالحین با هدف تبدیل آموزه‌های دینی به رفتار اسلامی در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی شکل‌گیری حلقه‌های شجره طیبه صالحین در کشور را امری مهم و اثرگذار عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندی قشر جوان و نوجوان به حضور در این حلقه‌ها از نشانه‌های موفقیت این طرح در کشور و در شهرستان لردگان است.

فرمانده سپاه لردگان ادامه داد: این طرح با محوریت بسیج و سپاه توانسته در راستای ایجاد انسجام فکری و تقویت بنیه فکری و تربیتی جوانان، نوجوانان و به‌ویژه بسیجیان سهم بسزایی داشته باشد.

اسحاقی حلقه‌های شجره طیبه صالحین را راهبرد بسیار اساسی و مهم بسیج برای مقابله با تهاجم فرهنگی و نرم دشمنان دانست و گفت: باید با برنامه‌سازی و طرح‌ ایده‌های نو عرصه را برای گرایش هر‌چه بیشتر جوانان و نوجوانان به سوی ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی فراهم کرد تا دشمن را از رسیدن به اهدافش مایوس و ناامید کنیم.

وی افزود: آموزش و تربیت دو هدف مهم در فعالیت‌های آموزشی است و باید در انجام فعالیت‌های خودمان به این دو امر مهم توجه ویژه داشته باشیم.

اسحاقی با بیان اینکه آموزش مهارت فرد را افزایش می‌دهد، افزود: آنچه در تربیت مد نظر است تغییر رفتار فرد به سمت دین، شرع و معنویت است و بر همین اساس 95 درصد طرح صالحین تربیتی است.

وی از محبت به عنوان نخستین سیاست کلی در جذب افراد نام برد و اظهار داشت: محبت که از مراحل تربیتی به شمار می‌رود، از جمله اصول رفتار پیامبران بوده و دل‎ها را به هم نزدیک می‌کند.

فرمانده سپاه لردگان ادامه داد: باید تمامی برنامه‌های ما به گونه‌ای طراحی و تدوین شود که در زمینه آموزش و تربیت، خروجی مناسبی را دربر داشته باشند.

اسحاقی اذعان داشت: کارکنان سپاه ناحیه لردگان با آمادگی کامل مسئولیت سرگروه‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین را به عهده خواهند گرفت.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول