اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان صورت گرفت

هدایت حلقه‌های صالحین از برنامه‌های بصیرت‌افزایی به برنامه‌های قرآنی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان گفت: هدایت حلقه‌های صالحین از برنامه‌های بصیرت‌افزایی به برنامه‌های قرآنی از اهداف برگزاری این برنامه در ماه مبارک رمضان است.

هدایت حلقه‌های صالحین از برنامه‌های بصیرت‌افزایی به برنامه‌های قرآنی

محسن احمدی‌تبار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان در مساجد محله‌های نزدیک به مدارس دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری حلقه‌های صالحین دانش‌آموزی در مساجد استان زنجان خاطرنشان کرد: به دلیل قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان این برنامه در مساجد برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با بیان اینکه در این حلقه‌ها، روخوانی و روانخوانی قرآن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هدایت حلقه‌های صالحین از برنامه‌های بصیرت‌افزایی به برنامه‌های قرآنی از اهداف برگزاری این برنامه در ماه مبارک رمضان است.

وی ارتقای بصیرت دانش‌آموزان را از اهداف برگزاری حلقه‌های صالحین عنوان کرد و افزود: این برنامه در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه به صورت قرآنی برگزار می‌شود.

احمدی‌تبار با بیان اینکه در هر حلقه 22 نفر حضور دارند، افزود: با توجه به تعداد حلقه‌ها در هر مدرسه میزان حضور دانش‌آموزان در مساجد متفاوت است.

وی با اشاره به برگزاری این حلقه‌ها در نزدیکترین مسجد هر مدرسه خاطرنشان کرد: ‌مشکلی برای اجرای این طرح در مساجد استان زنجان وجود ندارد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از حضور دانش‌آموزان در برنامه اعتکاف خبر داد و افزود: با همکاری سازمان دانش‌آموزی استان زنجان این برنامه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عضویت 55 هزار دانش‌آموز زنجانی در سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول