اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

حلقه‌های صالحین خلأ عقیدتی و فرهنگی جوانان را از بین می‌برد

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند با اشاره به اهمیت تشکیل حلقه‌های صالحین گفت: حلقه‌های صالحین خلأ فکری، عقیدتی و فرهنگی جوانان را از بین می‌برد.

حلقه‌های صالحین خلأ عقیدتی و فرهنگی جوانان را از بین می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در مراسم تجلیل از اعضای حلقه صالحین نهاوند اظهار داشت: از آن جایی که دشمن بعد از اینکه نتوانست در هشت سال جنگ تحمیلی، ایران اسلامی را شکست دهد با تهاجم فرهنگی در پی تحقق خواسته خود و مقابله با کشور برآمد که به روش‌‌های گوناگون در حال اجرایی کردن این هدف شوم خود است.

وی شکل‌گیری حلقه‌های شجره طیبه صالحین در کشور را مثبت و اثرگذار خواند و گفت: از آن جا که در این حلقه‌ها همه گروه‌های سنی می‌توانند حضور داشته باشند و در مورد مسائل مختلف جامعه بحث و تبادل نظر کنند، موفقیت این طرح به اثبات رسیده است.

فرماندار نهاوند علاقه‌مندی قشر جوان و نوجوان به حضور در این حلقه‌ها را از نشانه‌های موفقیت این طرح خواند و اظهار داشت: در این طرح یک نفر از حاضران به عنوان مربی اقدام به گفت‌و‌گو و بیان موضوع خاصی کرده و در آن زمینه حاضران اقدام به بحث و تبادل آرا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان بیش از صدها مسجد و پایگاه در سطح شهر و روستاها تشکیل می‌شوند، افزود: این طرح با محوریت بسیج و سپاه توانسته است در راستای ایجاد انسجام فکری و تقویت بنیه فکری و تربیتی جوانان، نوجوانان و به ویژه بسیجیان سهم بسزایی داشته باشد.

زارعی‌کوشا با اشاره به بهره‌گیری مناسب از ایام ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر گفت: حضور جوانان در مراسم‌های مختلف نقش بسزایی در ایجاد نشاط معنوی آنها دارد زیرا به لطف نظام اسلامی همه شرایط برای رشد و بالندگی معنوی و فرهنگی جوانان مهیا شده است.

وی افزود: امروز جوانان ایران اسلامی از امیدوارترین جوانان کشورهای جهان هستند زیرا در راستای تقویت فرهنگ و معنویت در جامعه همواره حضوری گسترده و چشمگیری دارند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول