اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

حلقه‌های صالحین زمینه‌ساز تحول روحی در دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تشکیل هسته‌های اخلاقی، تربیتی و پرورشی در قالب حلقه‌های صالحین زمینه‌ساز تحول روحی در دانش‌آموزان و حتی ارتقای جایگاه علمی آنهاست.

حلقه‌های صالحین زمینه‌ساز تحول روحی در دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر صبح امروز در مراسم افتتاح ستاد صالحین بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری نیز در روزهای گذشته بحث آرمان‌گرایی و واقعیت‌نگری را شفاف و روشن مطرح کردند ما نباید احساس کنیم که حرکت در مسیر آرمان‌گرایی ما را از واقعیت‌ها به دور می‌کند.

وی یکی از ویژگی‌های انسان متقی را قوی و قدرتمند بودن در دین و اعتقاد و ادامه مسیر حق و حقیقت توصیف کرد و افزود: در حفظ اصول و ارزش‌ها و همچنین آرمان‌های مقدس نباید ضعیف عمل کرده و قدرت میدان‌داری را به دشمن بدهیم چرا که پایبندی به این اصول و مبانی می‌تواند انقلاب اسلامی را از خطر‌ها و آسیب‌های متعدد دور نگه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به اوضاع و شرایط کشورمان در مقابله و مواجهه با ترفند‌ها و عناد روز‌افزون استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: انسان متقی، انسان پایبند به اصول، آرمان‌ها و واقعیت‌هاست که هرگز اهل تسامح و تساهل نیست.

کاملی‌فر خاطرنشان کرد:‌ در حالی که دشمنان ما با تمام توان و قدرت داخلی و خارجی خود به جنگ با ایران آمده‌‌اند، در سنگر صیانت از علم و ارزش‌ها باید نسل آینده را به گونه‌ای تربیت کنیم تا شایسته‌ترین تدبیر‌ها و برنامه‌ها را به کار گرفته و صیانت‌کننده حقیقت ناب اسلامی دینی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: انطباق واقعیت‌ها با آرمان‌گرایی هیچ منافاتی با حقیقت‌گویی و حقیقت‌نگری ندارد و نباید در این زمینه دچار غفلت، افراط و تفریط شویم.

این مسئول به فعالیت حلقه‌های صالحین به عنوان حلقه‌های تربیتی شاخص در مدارس و محیط‌ های علمی و دانشگاهی اشاره کرد و افزود:‌ ما به تقویت این حلقه‌های صالحین که نمود و نشانی از وارستگی انسان‌هاست نیاز داریم تا بتوانیم بیش‌ از گذشته کمین‌گاه‌های دشمن را شناسایی و ضربه کاری به این مقاصد و محور توطئه و ترفند دشمن وارد کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با ابراز خرسندی از راه‌اندازی ستاد صالحین بسیج دانش‌آموزی و دفتر این مجموعه در آموزش و پرورش استان اردبیل بیان داشت: وظیفه خطیری که آموزش و پرورش در تربیت و هدایت دانش‌آموزان بر عهده دارد حکایت از اهتمام این مجموعه به تلاش‌ها و فعالیت‌های فرهنگی  ـ تربیتی و اقدامات اخلاق‌محور است چرا که معلمان ما در سنگر تعلیم و تربیت می‌توانند نقش اساسی را در هدایتگری نسل آینده داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاملی‌فر در پایان سخنان خود خواستار پیوند مستحکم و نزدیک دانش‌آموزان، معلمان و مربیان با مجموعه صالحین بسیج دانش‌آموزی شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول