اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه ایرانشهر:

حلقه‌های صالحین تاثیرات فکری خوبی بر جوانان دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سپاه ایرانشهر گفت: شکل‌گیری حلقه‌های صالحین می‌تواند تاثیرات فکری خوبی در جوانان و نوجوانان داشته باشد.

حلقه‌های صالحین تاثیرات فکری خوبی بر جوانان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد سارانی صبح امروز در بازدید از حلقه‌های طرح صالحین دو پایگاه مقاومت چهارده معصوم (ع) و امام جعفر صادق (ع) حوزه حامیان ولایت شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: سر گروه‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین باید در زمینه کیفی سازی برنامه‌های این حلقه‌ها تلاش بیشتری کنند.

وی افزود: با توجه به اهمیت این طرح، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت باید همه برنامه‌های ابلاغی سال را در همین راستا دنبال کنند چرا که شکل گیری حلقه‌های صالحین می‌تواند تأثیرات فکری خوبی در جوانان و نوجوانان داشته باشد.

فرمانده بسیج سپاه ایرانشهر بیان داشت: حضور جوانان در مساجد و همکاری در امور فرهنگی و ورزشی باعث ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام می‌شود.

سارانی گفت: روح حاکم بر طرح شجره طیبه صالحین، آشنایی و ولایتمداری و دینداری در جوانان است.

* اردوهای درون استانی و برون استانی در خاش برگزار می‌شود

جانشین فرمانده بسیج سپاه شهرستان خاش نیز گفت: اردوهای درون استانی و برون استانی از برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت در شهرستان خاش است.

علی پناهی افزود: طرح نشاط و تعالی به منظور غنی سازی اوقات فراغت و هویت فکری و اعتقادی و اصول سازی فرهنگی فرزندان و آینده سازان انقلاب اسلامی، برای توسعه فضای اندیشی در سطح جامعه با ورود به عرصه‌های فرهنگی اجتماعی است.

وی با اشاره به آغاز اجرای این طرح از اوایل تیرماه امسال بیان داشت: این طرح که تا پایان نیمه اول شهریور ماه ادامه دارد در محورهای مختلف اعم از قرآنی، علمی، هنری، اخلاقی، اعتقادی، آموزش نماز و وبلاگ نویسی و مهارت آموزی برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده بسیج سپاه شهرستان خاش ادامه داد: ثبت‌نام از علاقمندان از یکم تیرماه آغاز شده و علاقمندان با مراجعه به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت می‌توانند ثبت‌نام کنند.

پناهی گفت: اردوهای درون استانی و برون استانی از دیگر برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت در شهرستان خاش است.

وی افزود: برای تابستان نوجوانان و جوانان منطقه برنامه‌های متنوع تفریحی، ورزشی و فرهنگی در قالب اردوهای کاروان راهیان نور در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول