اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارمندی قزوین اعلام کرد

فعالیت 150 حلقه صالحین در ادارات قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارمندی استان قزوین گفت: 150 حلقه صالحین بسیج در ادارات، سازمان‌ها و نهادها تشکیل شده و بسیج کارمندی به دنبال درج حداکثری کارمندان به سوی بسیج است.

فعالیت 150 حلقه صالحین در ادارات قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمداسماعیل طاهرخانی صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت و بسیج کارمندان برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای استان و همچنین دو شهید شاخص امسال و تبریک هفته دولت اظهار کرد: سازمان بسیج کارمندان استان قزوین تاکنون برنامه‌های بسیاری را با محوریت منویات مقام معظم رهبری و همچنین فرهنگ بسیجی در ادارات، سازمان‌ها، نهادها و همچنین دستگاه‌های اجرایی استان اجرا کند.

وی فرهنگ بسیجی را کار دل‌سوزانه و بی‌منت به همراه سلامت کاری در راه خدا دانست و عنوان کرد: ایجاد روحیه امید و خودباوری، اتکا و توکل به خدا درتمام امور، وحدت کلمه و نترسیدن از دشمن و همچنین هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان از جمله تفکرات بسیجی است که در بسیج کارمندان به آنها توجه می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان قزوین با بیان این مطلب که بسیجی خدمت به مردم را در مسیر خدا و رضایت او انجام می‌دهد، تاکید کرد: بهترین فرهنگ همان فرهنگ ناب بسیجی است که به مقابله با استکبار و ظالمان برمی‌خیزد.

طاهرخانی در ادامه با اشاره به منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پیرامون بسیج، تفکر بسیج و اهداف آن تصریح کرد: ایجاد حقله‌های صالحین از جمله برنامه‌های محوری است که برای ترویج فرهنگ بسیجی در نهادها،‌ادارات، دستگاه‌ها و سازمان‌ها توسط بسیج کارمندی اجرا شده و در حال گسترش است.

* فعالیت 150 حلقه صالحین، بسیج در ادارات استان قزوین

وی با بیان مطالبی در خصوص ضرورت برگزاری حلقه‌های صالحین در ادارات و همچنین تاثیرگذاری این محافل خاطرنشان کرد: 150 حلقه صالحین بسیج در مجموعه نهادها، ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در حال فعالیت هستند که این رقم در حال افزایش است.

طاهرخانی در ادامه به برنامه‌های این سازمان در هفته دولت اشاره و یادآور شد: تشکیل ستاد بزرگداشت هفته بسیج کارمندان، تشکیل ستاد یادواره شهدای کارمندان، دیدار با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با نمایندگان دولت در استان و شهرستانها، گلباران مزار شهدا، شرکت گسترده در نماز جمعه این هفته، برگزاری مسابقات ورزشی متنوع، اجرای میدان تیر برای مدیران دستگاه‌ها و اهدای خون توسط کارمندان بسیجی از جمله‌ برنامه‌های سازمان بسیج کارمندان در هفته دولت است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان قزوین تاکید کرد: روز یکشنبه پنجم شهریور نیز گردهمایی بزرگ بسیج کارمندان با حضور احمد عجم استاندار قزوین و همچنین سردار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

* ایجاد بانک اطلاعات جامع شهدای کارمند قزوین

طاهرخانی با بیان اینکه آمار دقیقی از شهدای کارمند استان قزوین تا به امروز وجود ندارد، عنوان کرد: با همکاری جهاد کشاورزی و بنیاد شهید در صددیم تا بانک اطلاعات جامع شهدای کارمند استان قزوین را تشکیل و زمینه معرفی این شهدا به مردم را مهیا کنیم.

وی همچنین افزود: همایش تحول اداری و بهر‌ه‌وری در طول سال 91 برپا می‌شود.

مسئول بسیج کارمندان استان قزوین در ادامه با اشاره به تاریخچه تشکیل بسیج کارمندان و همچنین اهمیت آن در پاسخ به سوال خبرنگار فارس گفت: خروجی کار در بسیج کارمندان همان خدمت به مردم است، زیرا بر این باوریم که بهترین راه مبارزه با آمریکا و استکبار خدمت به مردم است.

طاهرخانی تاکید کرد: اشاعه فرهنگ بسیج که همان خدمت رسانی به مردم است از مهم‌ترین وظایف بسیج کارمندی است و در تحقق این مهم تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم.

مسئول بسیج کارمندی در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که بسیج کارمندان در راستای تحقق راهبرد سال که با عنوان تولید ملی و حمایت و کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری اعلام شده است چه فعالیت‌هایی انجام داده، توضیح داد: بسیج کارمندان با تهیه طوماری از سوی اعضا و ارائه آن به ادارات، سازمان‌ها و نهادها و دستگاه‌های اجرایی تاکید کردند که باید بحث خرید اجناس ایرانی در اولویت نخست تمام دستگاه‌ها و نهادها قرار گیرد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قشر عظیمی از کارمندان ادارات را خواهران تشکیل می‌دهند، باید زمینه حضور بیش از پیش آنها در بسیج کارمندان نیز فراهم شود و در این خصوص نیز تاکنون فعالیت‌های مطلوبی صورت گرفته و خواهران نقش بسزایی در بسیج کارمندان برعهده دارند.

وی همچنین با اشاره به منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پیرامون بسیج کارمندی عنوان کرد: امام خمینی (ره) از کارمند به عنوان سرباز اسلام یاد کرده و مقام معظم رهبری نیز در این خصوص تدابیر درخور و شایسته‌ای عنوان کردند که این مهم رسالت بسیج کارمندان یعنی همان تربیت کارمندانی به عنوان سربازان اسلام و خادم به ملت را تشکیل داده است.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول