اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

حلقه‌های صالحین تکمیل‌ کننده زنجیره تربیتی در مدارس است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تشکیل حلقه‌های صالحین در مدارس و مراکز آموزشی تکمیل کننده زنجیره تربیتی در محیط ‌های مدرسه و بین دانش‌آموزان است.

حلقه‌های صالحین تکمیل‌ کننده زنجیره تربیتی در مدارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی حلقه‌های صالحین بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل اظهار داشت: دعوت و مشارکت دادن دانش‌آموزان و همچنین معلمان و مربیان در این حلقه‌های صالحین یکی از زمینه‌های مستعد برای زدودن آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی دشمنان است که ضرورت دارد معاونت‌های پرورشی با همراهی مجموعه سپاه نسبت به تشکیل این حلقه‌ها، تعیین سرگروه‌ها و انتخاب دانش‌آموزان متعهد در این حلقه‌ها اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ این یک کار نو و ابتکاری به همت آموزش و پرورش و سپاه استان است که از مهر ماه امسال به صورت جدی در مدارس پیگیری شده و امیدواریم در یک فرصت زمانی مناسب بتوانیم اهداف و سیاست‌های خودمان را در بخش پرورشی و تربیتی تحقق عینی ببخشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان داشت: در کنار این طرح ما در بحث برگزاری دوره‌های ولایت برای دانش‌آموزان و مربیان خودمان نیز ورود پیدا کردیم تا در این زمینه نیز بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی صورت گرفته و دانش‌آموزان با ابعاد توطئه و ترفند دشمن علیه ستون پایدار ولایت فقیه در جامعه‌مان که از ارکان ارزشمند محسوب می‌شود آشنایی پیدا کنند.

محمودزاده گفت: پیش‌بینی‌های لازم و هماهنگی با معاونت پرورشی و فرهنگی را انجام دادیم تا در قالب حلقه‌های صالحین فعالیت‌ها به شکل منسجم انجام شده و گام‌های جدی را در رسیدن به نقطه تعالی و مدنظر مقام معظم رهبری در حوزه تربیتی و پرورشی نسل آینده شاهد باشیم.

این مسئول همچنین از همکاری و اهتمام سپاه استان در برگزاری یادواره شهدای فرهنگی قدردانی کرد و افزود: چنین برنامه‌های کار‌آمد فرهنگی و نافذ می‌تواند حرکت شایسته تربیتی نسل آینده ما را تضمین و تامین کند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول