اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

دشمن از همه توان برای کنار آمدن با ملت ایران استفاده می‌کند‌

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمن با همه توان برای کاهش توان مردم و کنار آمدن با ملت ایران استفاده می‌کند‌.

دشمن از همه توان برای کنار آمدن با ملت ایران استفاده می‌کند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی معبودی ظهر امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات استان زنجان، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون سه رکن اساسی نظام با عنوان اسلام، ولایت و مردم مورد هجمه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر هجمه‌های دشمنان به رکن‌های اساسی نظام، توجه دشمن به مردم بوده و توطئه‌های مختلفی علیه مردم ارائه شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه مردم، افزود: در حال حاضر مردم از چند جهت مورد هجمه دشمنان قرار دارند.

وی اعمال فشارهای اقتصادی را مهم‌ترین حربه دشمنان علیه مردم عنوان کرد و گفت: اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی علیه مردم از توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام معبودی جنگ روانی را از دیگر راهکارهای دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود:‌ دشمن با همه توان برای کاهش توان مردم و کنار آمدن با استکبار استفاده می‌کند‌.

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول 33 سال گذشته همواره نشان داده‌اند که در صحنه بوده و از نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند، یادآور شد: دشمنان خواهان ناکارآمد جلوه دادن مردم برای حل مشکلات خود هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه جنگ نرم از دیگر راهکارهای دشمنان برای تضعیف ملت ایران است، خاطرنشان کرد:‌ امروز هدف دشمنان سست کردن اراده جوانان و ملت ایران است.

وی با بیان اینکه دشمن با همه توان خود برای مقابله با ملت ایران به میدان آمده است، یادآور شد: شکست اراده قوی ملت ایران از اهداف دشمنان است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول