اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گنبدکاووس:

ملت ایران با تحریم‎ها به پیشرفت‌های بسیاری دست می‎یابند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت گنبدکاووس گفت: ملت بابصیرت ایران اسلامی با تحریم‎ها به پیشرفت‌های بسیاری دست می‎یابند.

ملت ایران با تحریم‎ها به پیشرفت‌های بسیاری دست می‎یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الله قربانی در جمع بسیجیان شهرستان گنبدکاووس از حضور امروز مردم ولایت‌مدار مردم شهرستان گنبدکاووس در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس قوت قلبی برای فلسطینیان و عامل ناتوانی غده سرطانی صهیونیست است.

وی تصریح کرد: با درایت امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه رمضان روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین نامیده شده و امام خمینی(ره) در بیاناتی در دهه 60 بیداری اسلامی را پیش‌بینی کرده بود و امروز ما شاهد بیداری امت‎های مسلمان هستیم که همه با ملت مظلوم فلسطین همبستگی دارند.

قربانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری انقلاب تصریح کرد: رهبری فرمودند ما در موقعیت بدر و خیبر هستیم یعنی در حالی امریکا و اسرائیل و با متحدانشان به سیاست تهدید، تحریم و ترور علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران دست می‌زنند که تحریم، تهدید و ترور علیه مردم شجاع، ایران اسلامی بی‌تأثیر بوده و هیچگونه خللی بر عزم ملی پیشرفت کشور به وجود نیاورده است.

وی با بیان اینکه در تقابل اسلام و کفر، مردم ایران نقش مؤثری دارند و در مقابل استبداد هستند افزود: تحریم‎ها برای ملت ایران چالش است اما بن‌بست نیست و با اقتصاد مقاومتی که از آموزه‌های دینی ماست می‌توان تحریم‎ها را بی‌اثر کرد و به پیشرفت‌های بسیاری دست یافت.

امام جمعه موقت گنبدکاووس با تبریک عید سعید فطر، اجتماع نماز عید فطر در شهرستان گنبدکاووس را بی‌نظیر توصیف کرد و بر لزوم حضور پرشور مردم مسلمان در نماز عید فطر تاکید کرد.

وی همچنین با اظهار همدردی با حادثه‌دیدگان و خانواده جان‌باختگان زلزله آذربایجان خواستار کمک مردم به زلزله‌زدگان شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول