اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ابهر و خرم‌دره در مجلس:

تحریم بی‌اثرترین واژه برای ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ابهر و خرم‌دره در مجلس گفت: تحریم به یک واژه بی‌اثر برای ملت غیور ایران تبدیل شده است.

تحریم بی‌اثرترین واژه برای ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدرضا خان‌محمدی در جمع مردم این شهر ضمن قدردانی از حضور پرشور و با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امروز دنیا با واژه منفوری به نام صهیونیسم و اسرائیل آشنا است.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب، دشمنان و صهیونیسم جهانی تلاش‌های بسیاری برای عدم پیروزی انقلاب اسلامی داشتند که با پیروزی انقلاب نیز توطئه‌های فراوانی برای شکست انقلاب داشته و دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ جنگ تحمیلی یکی از شیطنت‌های صهیونیسم و استکبار جهانی بود که برای آسیب‌زدن به جهان اسلام و با هدف قرار دادن ایران صورت گرفت.

وی به دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: ملت غیور ایران در هشت سال دفاع مقدس غیورانه از کشور خود دفاع کرده و دشمن را از خاک میهن بیرون کردند.

خان‌محمدی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمن با همه امکانات درصدد دستیابی به اهداف شوم خود است، چرا که می‌داند عزت جهان اسلام مدیون پیروزی انقلاب در منطقه است.

وی افزود: دشمنان در این میان درصدد بودند که به سبب تحریم به ایران فشار وارد کنند، ولی اگر روزی حرف از تحریم بود امروز این امر به یک واژه بی‌اثر برای ملت غیور ایران است.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در بررسی مسائل واقع‌بین بود، عنوان داشت: اگر تدابیر مقام معظم رهبری و وحدت و همدلی ملت ایران نبود، یکی از توطئه‌های دشمنان موجب ناامیدی جهان اسلام می‌شد.

وی افزود: ما باید در هر زمان مراقب توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی باشیم چرا که امید جهان اسلام به رهبری و رویکرد انقلاب اسلامی ایران در منطقه است.

خان‌محمدی تصریح کرد: بیداری اسلامی به وجود آمده در منطقه به راحتی به دست نیامده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول