اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

ملت ایران در یاری به نیازمندان پیشگام‌ است

خبرگزاری فارس: مردم ایران در امر کمک به نیازمندان و در تبعیت از امام علی (ع) گوی سبقت را از دیگر ملل ربوده‌اند.

ملت ایران در یاری به نیازمندان پیشگام‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام مصطفوی ظهر امروز در مراسم جشن گلریزان بهزیستی این شهرستان با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس جان خود را فدای مردم ایران کردند، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در رأس حرکت‌های اصیل بشری و پیروزی انقلاب اسلامی گام برداشت.

وی با اشاره ثواب کمک به نیازمندان خاطرنشان کرد: بر اساس روایت، دستگیری از مستمندان 10 هزار برابر نماز شب ارزش دارد.

مشاور مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه انفاق و نیکی یکی از خدمات به مردم است، گفت: انسان‌هایی در این زمینه با اراده و ایمان قوی از این قشر حمایت کرده و در خدمت آنها هستند که کارهای ایشان قابل تکریم و ستایش است.

وی با بیان اینکه دین اسلام ارزش ویژه‌ای را برای احسان و نیکوکاری قائل شده است، تصریح کرد:‌ در آیات قرآن و روایات‌ ائمه معصومین بر لزوم تکریم فقرا تاکید بسیاری داشته‌اند.

مشاور مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: انسان باید با خوشرویی و اخلاقی خوش با افراد نیازمند برخورد کند چرا که این عمل سیره ائمه معصومین در زمان رفع مشکل انسان حاجت‌مند است.

وی با اشاره به تلاش دولت‌مردان در زمینه رفع مشکلات موجود اظهار داشت: مسئولان رده بالای کشور از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات دریغ نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام مصطفوی افزود: دولت در راستای رفع مشکل مددجویان بهزیستی نیز فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه مردم ایران در امر کمک به نیازمندان و در تبعیت از امام علی(ع) گوی سبقت را از دیگر ملل ربوده‌اند، گفت: ملت ایران در دل خود اوج معارف الهی را می‌پرورانند.

مشاور مدیرکل بهزیستی استان زنجان وسعت فعالیت‌های این سازمان را بسیار دانست و اظهار داشت:‌ ما در بحث کمک خیرین به نیازمندان نسبت به شناسایی افراد اقدام کرده و این افراد را به خیرین معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول