اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گتوند:

حضور در راهپیمایی روز قدس نشان از بصیرت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گتوند گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از بصیرت و آگاهی به شرایط جامعه است و مردم تکلیف خود را به خوبی ادا کردند.

حضور در راهپیمایی روز قدس نشان از بصیرت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، عباس نوری ظهر امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان گتوند اظهار داشت: شهرستان گتوند مانند همه شهرهای استان و کشور برای حمایت از ملت مظلوم و در بند فلسطین راهپیمایی می‌کند و در این باره حمایت از مردم سوریه و بحرین و به ویژه میانمار را نیز در دستور کار خود داریم.

وی ادامه داد: حضور مردم در این مراسم بسیار چشم‌گیر است و نمی‌توان با هیچ قلم و تصویری اوج حضور مردم این شهرستان را به تصویر کشاند و گزارش کرد.

معاون فرماندار گتوند افزود: در شرایط کنونی بحرین و میانمار محل کشتار وحشیانه مسلمانان شده است و این مشکلات باعث شده تا روز قدس امسال اهمیت بسیار زیادتری از سال‌های قبل داشته باشد.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونستی در شرایط کنونی در پایان خط است و تنها در حال دست و پا زدن‌های پایانی است و به این دلیل باید کوشید تا مسیرش را به سوی خط پایان سریع‌تر طی کند.

بر این اساس، مردم روزه‌دار شهرستان گتوند امسال نیز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشور داشتند.

در این راهپیمایی باشکوه که از گلزار شهدا تا مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد پیرو جوان، بزرگ و کوچک، دانش‌آموز و دانشجو و عموم مردم با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا یکبار دیگر بر آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم و در بند فلسطین تأکید کردند.

مردم ولایتمدار گتوند در گرمای هوا و با در دست داشتن پلاکاردهای مختلف درباره راهپیمایی روز جهانی قدس یکبار دیگر نشان دادند که تا آزادی قبله اول مسلمین پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

مردم شهرهای صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان، و سماله و سایر روستاهای تابعه شهرستان نیز با حضور در خیابان‌های اصلی شهر و روستا به سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول