اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان

ملت ایران همواره از حقوق مردم فلسطین دفاع کرده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: طی 33 سال گذشته مردم ایران همواره برای احقاق حقوق مردم فلسطین پای کار بوده و از آنها دفاع کرده‌اند.

ملت ایران همواره از حقوق مردم فلسطین دفاع کرده‌اند

منصور متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: روز قدس از جمله‌ یادگاران معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روز حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و درخواست آزادی قدس شریف نخستین قبله‌گاه مسلمانان جهان است که سال‌ها بر اثر ‌جنایت و حمایت استکبار جهانی در کشتار مظلومانه مردم فلسطین کانون توجهات جهان اسلام شده است.

وی ابراز داشت: روز قدس روز اتحاد و همدلی مسلمانان در سراسر جهان‌ برای آزاد‌سازی قدس شریف‌ و محو رژیم پوشالی صهیسونیت است، لذا ما باید با توجه به هجوم دشمن برای از پای در آوردن مردم مقاوم سوریه‌، لبنان‌، غزه و دیگر کشورها نقش خود را در این روز نسبت به سال گذشته پر‌رنگ‌تر کنیم.

متقی افزود: با توجه به وجود تحریم‌ها و فشارهای کشورهای استکباری در رأس آنان آمریکا راهپیمایی سال جاری متفاوت‌تر از گذشته است، لذا ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی در پرتو کلام حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری‌ بار دیگر باید‌ با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان استکبار و رژیم صهیونیستی بزنند.

وی تحولات منطقه و توطئه قدرت‌های سلطه‌گر و مرتجع‌ عرب در سوریه را عامل اهمیت مضاعفی بر ‌راهپیمایی روز قدس‌ دانست و عنوان کرد: دشمنان با ناکامی در مهار انتفاضه و بیداری اسلامی درصدد برآمدند تا سوریه را به عنوان یکی از سنگرهای مقدم مقاومت اسلامی تسخیر کنند تا اهداف رژیم صهیونیستی و نظام سلطه را در منطقه تحقق بخشند، اما زهی خیال باطل که آنان به زودی نابود می‌شوند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: طی 33 سال گذشته مردم ایران همواره برای احقاق حقوق مردم فلسطین پای کار بوده و از آنها دفاع کرده‌اند که بدون شک مردم انقلابی و قدرشناس ‌بام فرهنگی استان کرمان بار دیگر همگام با ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی حضوری گسترده در راهپیمایی‌ داشته و وفاداری خود را به حضرت امام راحل، معظم رهبری ‌و همدردی با مردم ستمدیده فلسطین در انظار جهانیان به تصویر می‌کشند و به دشمنان می‌فهمانند که در آینده نزدیک آنان به زباله‌دانی تاریخ می‌پیوندند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول