اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشگر 28 پیاده استان کردستان:

تبعیت محض از ولایت فقیه عامل موفقیت‌های ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده لشگر 28 پیاده استان کردستان گفت: عامل تمامی موفقیت‌های ملت ایران ناشی از ولایت‌مداری آنان و تبعیت محض از ولایت فقیه است.

تبعیت محض از ولایت فقیه عامل موفقیت‌های ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر سیروس رزمگیر در مراسم اطعام 300 نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان که در تالار گلستان لشکر 28 پیاده کردستان برگزار شد، اظهار کرد: 26 مرداد یادآور استقامت و ایثار هزاران آزاده جان برکفی است که بهترین سال‌های زندگیشان را تنها به جرم دفاع از کشور و ارزش‌های دینی و انقلاب در بند اسارت دشمنان بعثی بودند.

به گفته وی، آزادی و استقلالی که امروز ملت ایران در سایه آن پله‌های رشد و ترقی را یکی پس از دیگر می‌پیمایند، ثمره ایثار و از خودگذشتگی شهدا، آزادگان و جان برکفان این مرز و بوم است.

رزمگیر با اشاره به جمله امام راحل که شهدا، جانبازان و ایثارگران آینه‌تمام نمای مظلومیت ملت ایران در برابر جهان استکبار و ظلم هستند، تصریح کرد: ایثار و از خودگذشتگی جانبازان و آزادگان به عنوان یادگارهای به جا مانده از شهدای انقلاب الهی ما را برای همیشه در برابر هجمه‌های دشمنان بیمه کرد.

فرمانده لشگر 28 پیاده استان کردستان با بیان اینکه در سایه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رهبری‌های داهیانه رهبران انقلاب و به برکت خون پاک شهدا، کشور اسلامی ما کشوری کاملا مستقل، توسعه‌یافته و آزاد است، خاطرنشان کرد: امروز در سایه استقلال و امنیت حاکم بر کشور شاهد رشد و توسعه همه‌جانبه کشور اسلامیمان هستیم.

رزمگیر تصریح کرد: حراست و حفاظت از انقلاب و ارزش‌های الهی آن با توجه به هجمه‌های نرم و فکری دشمنان بسیار حساس و سنگین‌تر از گذشته است که دشمن با تمام توان برای ضربه‌زدن به انقلاب ارزشی ما وارد شده و برای دستیابی به اهدافش دست به اجرای هر توطئه‌ای می‌زند.

به گفته رزمگیر، حضور یکپارچه و متحد ملت ایران و تبعیت بی‌چون و چرای آنان از ولایت فقیه بزرگ‌ترین پشتوانه و عامل برون‌رفت آنان از توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب بوده است.

وی در ادامه از روز قدس نیز به عنوان نماد وحدت مسلمانان جهان نام برد و افزود: حضور یکپارچه ملت‌های مسلمان در راهپیمایی قدس موجب دلگرمی بیشتر مسلمانان فلسطین و یاس و ناامیدی دشمنان اسلام می‌شود.

فرمانده لشگر 28 پیاده کردستان با بیان اینکه روز قدس موجب تقویت جبهه مقاومت در برابر دسیسه‌های غرب خواهد شد، اضافه کرد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر خشم و نفرت خود را از اعمال وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.

به گفته امیر رزمگیر، تلاش کشورهای غربی برای کم‌رنگ جلوه دادن این روز و همچنین تبلیغات منفی آنها برای عدم حضور ملت‌های مسلمان در راهپیمایی این روز بی‌نتیجه خواهد بود و دشمنان مطمئن باشند که این اقدام آنها نتیجه عکس خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان هرگز حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین از یاد نخواهند برد، اضافه کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم با خروش خودجوش خود به دشمنان ثابت خواهند کرد که حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.

فرمانده لشگر 28 پیاده کردستان بر حضور یکپارچه و گسترده ملت فهیم ایران اسلامی در این روز تاریخی تاکید کرد و افزود: مردم شهیدپرور استان کردستان امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور یکپارچه و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی روز قدس دشمنان را مایوس و ناامید خواهند کرد.

وی به تاریخچه تاسیس کمیته امداد امام راحل در کشور اشاره کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی حمایت از محرومین و نیازمندان در صدر برنامه‌های بنیانگذار انقلاب قرار گرفت و تلاش در این راستا به فرمان امام راحل توسط مسئولین با جدیت دنبال شد.

رزمگیر از کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان معجزه امام راحل نام برد و تصریح کرد: این مولود فرخنده از زمان تاسیس آن تاکنون خدمات بسیار ارزشمندی را به جامعه هدف خود ارائه کرده است.

وی در پایان محو فقر و محرومیت را  یکی از اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یکی از موفق‌ترین نهادهای متولی رفع محرومیت و توانمندسازی محرومین جامعه به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کرده است.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول