اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

ملت ایران همواره پشتیبان مظلومان است

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک گفت: ملت ایران همواره پشتیبان مظلومان و ستم‌دید‌گان است.

ملت ایران همواره پشتیبان مظلومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هوشنگ اعلایی ظهر امروز در سخنرانی در جمع مردم آبیک در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) آبیک اظهار کرد: مردم ایران همگام با مردم دنیا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس و همچنین نماز باشکوه عید فطر یک‌‌بار دیگر به نظام سلطه و به‌ویژه رژیم صهیونیستی ثابت کردند که در هیچ شرایطی از مسیر نورانی توحید و اسلام ناب بازنمی‌گردند و با رهبری فرزانه مقام معظم رهبری از آرمان‌های ایران اسلامی خود دفاع خواهند کرد.

وی افزود: مردم ایران به همراه تمام بلاد اسلامی و کشورهای عربی و غربی هوشمندانه و با بصیرت شگرف به ندای حکیمانه امام راحل و نایب برحقش پاسخ مثبت دادند.

اعلایی ادامه داد: نهضت بیداری اسلامی در قالب بیداری انسانی امروز به قلب اروپا رسیده است و همگام مردم جهان اظهار می‌کنند که زیر سلطه استکبار جهانی و نظام سلطه نخواهند رفت.

فرماندار شهرستان آبیک راهپیمایی با شکوه روز قدس و نماز باشکوه عید فطر امسال را اوج وحدت مسلمانان دانست و خاطر‌نشان کرد: امروز نه تنها جغرافیای فلسطین برای ما مهم است بلکه احیای اسلام در سرزمین‌ها‌ی اشغالی نیز از اهداف انقلاب اسلامی است.

اعلایی بیان کرد: امروز که رژیم صهیونیستی نظام جمهوری اسلامی‌ را به تروریست بودن متهم می‌کند، باید بداند که ایران اسلامی دشمن درجه یک رژیم صهیونیستی است.

وی خاطر‌نشان کرد: دلیل اینکه رژیم صهیونیستی د‌ر کنفرانس‌های عدم تعهد نتوانسته نیات خود را علیه فلسطینیان به پیش ببرد، این است که ملت‌های مسلمان از کیان اسلام در سرزمین‌های اشغالی دفاع خواهند کرد و همواره مدافع آنان هستند.

اعلایی اذعان کرد: حضور گسترده مردم د‌ر صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب نشان داد که در موقعیت حساس عصر کنونی با توجه به دشمنی نظام سلطه به لطف پروردگار به اصول و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی پایبند بوده و هستند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول