اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

تحریم‌ها ملت ایران را تسلیم غرب نمی‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: تحریم‌ها نمی‌تواند ملت ایران را از پای در ‌آورد و تسلیم غرب کند.

تحریم‌ها ملت ایران را تسلیم غرب نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، جواد کمالی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در رفسنجان‌ اظهار داشت: با وجود آن همه شهید که ایران در راه انقلاب اسلامی داده، ملت ایران برای مسائل جزئی تسلیم نمی‌شود.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی خود می‌دانند هیچ جایی در دنیا ندارند و محبوبیت آنها تنها در بین خودشان است.

کمالی بیان داشت: تحریم‌ها نمی‌تواند ملت ایران را از پای در‌آورد و مردم ایران کسانی نیستند که در برابر زور گردن تسلیم خم کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی‌های انتفاضه‌، جنگ 33 روزه لبنان و جنگ 22 روزه غزه ناشی از انقلاب اسلامی است و این بیداری اسلامی که در تمام دنیا به وجود آمده به واسطه وجود امام راحل و رهنمون‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

کمالی رتبه ایران را در بسیاری از موارد ‌با وجود تحریم‌ها از دیگر کشورها بالا‌تر دانست و تصریح کرد: کشورهای اروپایی و آمریکا باید فکری برای اقتصاد شکست خورده خود کنند و در پی اصلاح حقوق بشر دست به تحریم‌ها نزنند که این تحریم‌ها به ضرر خودشان است.

وی به پیشرفت‌های شهرستان رفسنجان اشاره و خاطرنشان کرد: از دیرباز رفسنجان با مسئولان متحدی ‌که داشته و وحدتی که بین آنها موج می‌زند، توانسته چهره خود را به سمت پیشرفت و خوبی‌ها تغییر دهد.

کمالی افزود: پیشرفت‌های صنعتی، معدنی، تجاری و عمرانی رفسنجان می‌تواند بیشتر از این باشد و با این اتحاد و همدلی دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول