اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

بصیرت ملت ایران در روز قدس جلوه‌گر شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه باشت با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور مردم در این روز نشانه بصیرت بالای مردم بود.

بصیرت ملت ایران در روز قدس جلوه‌گر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، نماز عید فطر امسال در استادیوم تختی این شهر برگزار شد و درب‌های ورزشگاه از ساعت شش صبح باز بود و مردم از صبح زود خود را به محل برگزاری نماز عید فطر رساندند و نماز در ساعت 7:30 دقیقه صبح به امامت حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت برگزار شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان شیطان در غل و زنجیر بود، ابراز داشت: اکنون این دشمن قسم خورده انسان آزاد شده و تلاش خود را برای گمراهی انسان آغاز می‌کند.

عبودی با اشاره به اینکه شیطان به عزت خداوند قسم خورده که انسان را گمراه کند، ابراز داشت: شیطان تلاش می‌کند که این توشه را که انسان‌ به زحمت در یک ماه به دست آورده، از او بگیرد.

امام جمعه باشت بیان کرد: در این یک ماه برای بندگی خدا و توشه آخرت خود تلاش کردیم و نباید با گناه و معصیت این زحمات را از بین ببریم.

وی تصریح کرد: خدایی که در شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان شاهد اعمال ما بود و باید مواظب باشیم که در بقیه روزهای باقی مانده سال گناه و معصیت نکنیم.

وی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: حضور مردم همه نقاط کشور به خصوص باشت بسیار چشم‌گیر بود و سال به سال شاهد حضور بیشتر مردم در حماسه این روز هستیم.

عبودی تصریح کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف نشان از بصیرت مردم و وقت‌شناسی آنها داشته و نشان می‌دهد که مردم دشمن خود را خوب می‌شناسند.

امام جمعه باشت گفت: روز قدس از ایران اسلامی آغاز شد و امروز در سراسر دنیا حتی در آمریکا و قلب کفر و استکبار نیز راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول