اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان عنوان کرد

ملت ایران در سه دهه اخیر "خالق" صحنه‌های بین‌المللی بوده نه "مخلوق"

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: حرکت براساس اصول و آرمان‌های عمیق نظام، سبب شده است ملت ایران در سه دهه اخیر در صحنه‌های بین‌المللی "خالق" باشد نه "مخلوق".

ملت ایران در سه دهه اخیر "خالق" صحنه‌های بین‌المللی بوده نه "مخلوق"

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، ابراهیم عزیزی عصر پنج‌شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار میناب با بیان اینکه نظام اسلامی ایران علی‌رغم توطئه‌های نظام سلطه و استکبار هر روز مستحکم‌تر در مسیر ارزش‌های الهی گام برمی‌دارد، اظهار داشت: برای جهان اسلام و کسانی که در مسیر اندیشه‌های الهی حرکت می‌کنند این یک سئوال بزرگ است.

وی، ایمان عمیق ملت ایران و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی و الهی را نخستین عامل مهم و ایستادگی نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: با گذشت بیش از 30 سال از انقلاب اعتقادات عمیق قلبی ملت پیروزی‌های پی در پی را فراهم آورده است.

عزیزی، بهره‌گیری از اندیشه‌های نبوی، علوی، فاطمی و حسینی و عاشورایی را از دیگر عوامل ماندگاری نظام برشمرد و اظهار داشت: ملت ایران با بهره‌گیری از اندیشه‌های تابناک امام، وحدت عملی گروه‌ها، احزاب و خدمتگزاران نظام توانسته از صحنه‌های حساس عبور کند.

استاندار هرمزگان توجه به رکن ارزشمند ولایت‌فقیه و حرکت در مسیر ترسیم شده مطابق با آرمان‌های انقلاب، دشمن‌شناسی، جریان‌شناسی و حضور آگاهانه و توام با بصیرت ملت در تمامی صحنه‌های حساس از دیگر عوامل پیروزی نظام عنوان کرد و ابراز داشت: مردم ایران با بصیرت سیاسی اجتماعی و فرهنگی و نیز درس گرفتن از اندیشه‌های امام و رهبری در کنار حضور به موقع در صحنه‌های حساس و خطرناک، توام با صبر و بردباری برگرفته از رمضان و عاشورا حماسه‌های ماندگاری در کشور و سطوح بین‌المللی خلق کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ملت ایران همواره در طول سالیان گذشته در تمامی صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در عرصه بین‌المللی خالق شرایط بوده و این نیز از دیگر موفقیت‌های حاصل شده است.

عزیزی بیان کرد: در تمامی تحولات سیاسی جهان هر کجا ایران وارد شده، وقایع به نفع اندیشه‌های اسلامی رقم خورده است.

وی ادامه داد: استکبار‌ستیزی و موضع‌گیری شفاف در مراحل حساس و سرنوشت‌ساز و عبور از جریان‌هایی نظیر فتنه سال‌های 88 و 89 را نتیجه ایمان، وحدت مردم و نعمت رهبری نظام دانست و بیان کرد: رمز رسیدن به همه آرمان‌های بلند اسلامی، حفظ پرچم اسلام و محو دشمنان اسلام در داشتن این سه مولفه است.

رئیس شورای اداری هرمزگان، هم‌چنین افزود: آحاد مردم جامعه باید مسئولیت حفظ ارزش‌ها را بر دوش خود احساس کنند و از تهدیدهای پوشالی نهراسند.

در این آیین که در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد از "خدمات" 26 ماهه مسعود قانعی‌فرد تجلیل و طی حکمی از سوی وزیر کشور عباس خداداد زاده نیک‌پی به عنوان فرماندار میناب منصوب شد.

خداددادزاده فرماندهی انتظامی میناب، قشم و لارستان، رئیس پلیس آگاهی هرمزگان، معاونت هماهنگی فرماندهی انتظامی هرمزگان و جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان را در پرونده خدمتی خود دارد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول