اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:

غیرت و شجاعت ملت ایران عامل پیروزی در جنگ تحمیلی بود

خبرگزاری فارس: انقلاب اسلامی به برکت مبارزه مردم، ولایت، غیرت و شجاعت ملت ایران به پیروزی رسید.

غیرت و شجاعت ملت ایران عامل پیروزی در جنگ تحمیلی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، جهانبخش کرمی در مراسم یادواره شهدای شریف‌‌آباد با بیان اینکه امام حسین(ع) با شهادت خود در روز عاشورا نام خود را در همه دنیا جاودانه کرد، اظهار داشت: امروز مردم ایران نیز با برگزاری یادواره‌های شهدا قدردان جانفشانی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی با اشاره به جایگاه جهاد و شهادت در دین اسلام خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم اعلام می‌دارد که جان‌های مجاهدان در راه خود را به بهای بهشت از ایشان خریداری می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: دین اسلام از صدر تاکنون با جهاد و شهادت جان گرفته و زنده مانده است.

وی در ادامه با بیان اینکه صلح امام حسن(ع) بسترساز واقع عاشورا بود، گفت:‌ آن روز مرکز کفر، شرک و استکبار بر علیه اسلام تبلیغ می‌کردند.

کرمی تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، مجاهدان و روحانیون بسیاری جان خود را بر اثر شکنجه توسط رژیم طاغوت و دست‌نشانده آمریکا از دست دادند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت مبارزه مردم، ولایت و غیرت و شجاعت ملت ایران به پیروزی رسید، عنوان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دست منافقان و دشمنان اسلام به خون ائمه جمعه و مراجع ما در محراب عبادت آلوده شد و ایشان را به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: ولی دشمن به این موضوع قانع نبوده و جنگ را برای از بین بردن کامل انقلاب اسلامی بر ما تحمیل کرد.

وی به ویژگی‌های شخصیتی صدام اشاره و اضافه کرد: صدام کسی بود که از ریخته‌شدن خون خوشحال می‌شد به گونه‌ای که در طی حکومت وی 4 میلیون نفر را در عراق کشتند.

کرمی در ادامه با اشاره به شهادت 27 شهید شریف‌آباد ابهر در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: مردم غیور و شهیدپرور شهرستان ابهر و منطقه شریف‌آباد همواره در همه عرصه‌های حضور داشته و با تمام توان برای حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول