اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

روند ساخت راه‌آهن ارومیه سرعت بگیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: روند ساخت‌و‌ساز راه‌آهن ارومیه باید سریع‌تر از سابق دنبال شود تا زودتر به بهره‌برداری برسد.

روند ساخت راه‌آهن ارومیه سرعت بگیرد

عابد فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین پروژه‌هایی که در ارومیه تعریف شده راه‌آهن ارومیه است پس باید سریعتر اقدامات ساخت‌و‌ساز آن در پیش گرفته شود تا در زمان مقتضی به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: دسترسی به راه مناسب به ویژه مسیر هوایی و ریلی یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در توسعه‌یافتگی قلمداد می‌شود، براین‌اساس باید نظارت‌ها بر روند اجرای این پروژه بیش از پیش افزایش یابد تا در موعد مقرر به نتیجه رسیده و مورد استفاده اقشار مختلف مردم قرار بگیرد.

این نماینده مجلس یکی دیگر از پروژه‌های اولویت‌دار و شاخص استان را آزادراه ارومیه – تبریز عنوان کرد و گفت: پیگیری‌ها از روند ساخت‌و‌ساز این پروژه‌ها باید بیشتر شود و همه ظرفیت‌های قانونی و انسانی باید در این حوزه به کار گرفته شود تا اینکه در زمان تعهد شده استفاده از این مسیر میسر شود.

وی با بیان اینکه باید به مراکز آموزشی بیشتر رسیدگی کرد، ادامه داد: دانشکده‌های دندانپزشکی و داروسازی نیازمند تقویت و حمایت هستند پس با کمک سایر نمایندگان باید در این حوزه هم گام برداشته شود.

فتاحی به ثمر رسیدن زودهنگام این پروژه‌ها را در گروی همکاری مقامات اجرایی استان با نمایندگان مردم در مجلس دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه‌های ملی برای رفاه حال مردم و خدمت به همه اقشار جامعه تعریف شده و در مرحله اجرا قرار دارند پس برای اینکه هیچ‌گونه رکود و کندی در روند احداث پیش نیاید باید مسئولان و وکلای مردم با یکدیگر همکاری کنند و در این حوزه از اختیارات خود حداکثر استفاده را ببرند.

وی با اشاره به موقعیت بحرانی دریاچه ارومیه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که نمایندگان مردم در طول چهار سال نمایندگی خود باید با جدیت پیگیری کنند شرایط نگران‌کننده دریاچه ارومیه و موضوع احیای آن است چراکه تاکنون در این ارتباط هیچ اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است. 

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول